تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820388908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود 9 هزار فقره پرونده دعاوی خانواده به دادگاهها


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ورود 9 هزار فقره پرونده دعاوی خانواده به دادگاهها
رئیس دادگاه‌های عمومی کرمان خبر داد
ورود 9 هزار فقره پرونده دعاوی خانواده به دادگاهها رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمان گفت: طی هشت ماهه سال جاری 9 هزار فقره پرونده دعاوی خانواده به دادگاه‌های کرمان وارد شده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، حجت‌الاسلام امیرمحمد ابراهیمی پیش از ظهر امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در محل دادگستری کل اظهار داشت: طی هشت ماهه سال جاری 9 هزار فقره پرونده دعاوی خانواده به دادگاه‌های خانواده کرمان وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه هر ماه 150 تا 180 پرونده دعاوی خانواده وارد دادگاه‌های استان کرمان می‌شود از ارجاع 4 هزار و 500 فقره پرونده به مراکز مشاوره خبر داد.

ابراهیمی ابراز داشت: تلاش‌های مراکز مشاوره استان کرمان منجر به 10 تا 35 درصد سازش در پرونده‌های دعاوی خانواده شده است.

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمان عنوان کرد: هر قاضی در روز به 9 یا 10 پرونده دعاوی خانوادگی در استان کرمان رسیدگی می‌کند.

وی یادآور شد: مراکز مشاوره‌ای در سطح کشور داشتیم که از مردم پول نمی‌گرفتند، اما با توجه به اینکه با بودجه‌های دولتی اداره می‌شدند، عمر کوتاهی داشتند.

ابراهیمی متذکر شد: بزهکاری‌ها از فروپاشی خانواده صورت می‌گیرد و اگر بنیان خانواده را ساماندهی کنیم از بزهکاری‌ها جلوگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش‌های قبل از ازدواج باید به زوج‌ها ارائه شود، عنوان کرد: 16 هزار نفر مورد آموزش قرار گرفته‌اند که تعداد اندکی از آنها برای طلاق مراجعه کرده‌اند.

ابراهیمی ابراز داشت: وجود ما با قرآن آمیخته شده و آموزش‌های برگرفته از خارج کشور بدون آموزش‌های مذهبی درصد بازدهی کمتری دارد.

منبع: فارس


94/10/1 - 13:40 - 2015-12-22 13:40:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن