تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820565958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل مرد ايراني در ناگوياي ژاپن


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قتل مرد ايراني در ناگوياي ژاپن
شش مرد ايراني كه متهم هستند چند روز قبل یک مرد ايراني را در شهر ناگوياي ژاپن به قتل رسانده‌اند، تحت تعقيب پليس اينترپل قرار گرفتند. خانواده مقتول با حضور در دادسراي جنايي تهران خواستار رسيدگي پرونده قتل فرزندشان در ايران شدند.
به گزارش خبرنگار ما، صبح ديروز زن و مرد ميانسالي به دادسرا جنايي تهران آمدند و گفتند پسر 28 ساله‌شان در كشور ژاپن از سوي شش ايراني به قتل رسيده است و درخواست رسيدگي دارند.
پدر مقتول كه براي شكايت در شعبه 7 بازپرسي ويژه قتل دادسراي جنايي حاضر شده بود، به قاضي سعيد احمدبيگي گفت: پسرم مهرداد 28 سال داشت كه شش سال قبل براي كار به كشور ژاپن رفت. او در اين مدت با دختري ژاپني آشنا شد و ازدواج كرد كه حاصل زندگي‌شان يك پسر 3 ساله است. مهرداد پس از ازدواج در نمايشگاه خودروي پدر زنش در شهر ناگويا مشغول به كار شد. او از زن و زندگي‌اش خيلي راضي بود و قرار بود به زودي به همراه زن و فرزندش به تهران بيايد تا اينكه روز يك‌شنبه شنيدم يك روز قبل پسرم در شهر ناگويا از سوي شش ايراني به قتل رسيده است و الان به اينجا آمده‌ام و از شش متهم شكايت دارم تا پرونده قتل پسرم در ايران رسيدگي شود و همچنين درخواست دارم جسد پسرم از كشور ژاپن به ايران منتقل شود تا او را در بهشت زهراي تهران دفن كنيم.
وي در پايان گفت: اين شش نفر مدتي قبل از تهران به ژاپن رفتند و پسرم آنها را مي‌شناخت، اما نمي‌دانم به چه گناهي او را به قتل رساندند چون پسرم با هيچ كس اختلاف و دشمني نداشت.
پس از طرح اين شكايت، قاضي احمدبيگي به تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي دستور داد تا با مأموران پليس ژاپن درباره اين حادثه مكاتبه و گزارش حادثه را براي وي ارسال كنند. همچنين به دستور بازپرس پرونده، مأموران بين‌الملل براي شناسايي متهمان وارد عمل شدند.  بر اساس اوراق اين قتل ساعت 23 شنبه 28 آذر ماه به وقت ژاپن در شهر ناگويا رخ داده است. پس از اعلام اين حادثه تيمي از مأموران پليس در محل به تحقيق پرداختند. بررسي‌ها نشان داد مقتول جوان 28 ساله‌اي به نام مهرداد اهل ايران است. تحقيقات ميداني و دوربين‌هاي مداربسته نشان داد در آن ساعت دو خودرو كه سرنشين آن شش پسر جوان بودند راه خودروي مهرداد را سد كرده و پس از بيرون آوردن وي از داخل خودرو، او را با ميله آهني به شدت كتك زده‌اند به طوري كه وي ساعتي پس از انتقال به بيمارستان بر اثر شدت جراحات فوت مي‌كند.
در تحقيقات بعدي، مأموران پليس ژاپن شش متهم فراري را شناسايي كردند و معلوم شد متهمان همگي اهل ايران هستند كه مدتي قبل براي كار به كشور ژاپن سفر كرده‌اند. از سوي ديگر معلوم شد متهمان هيچ‌كدام ويزاي دائمي ندارند. پس از اين مأموران براي دستگيري عاملان اين حادثه وارد محل زندگي آنها شدند، اما دريافتند متهمان محل زندگي‌شان را به مكان نامعلومي تغيير داده‌اند.
در حالي كه بررسي‌هاي پليسي در ژاپن نشان مي‌دهد متهمان با مقتول اختلاف و سابقه درگيري داشته‌اند، مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري عاملان اين قتل آغاز كرده‌اند.


منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن