تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين جزئيات قتل مرد ميانسال در خانه يك دختر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آخرين جزئيات قتل مرد ميانسال در خانه يك دختر
دختر جواني كه به قتل مردي آشنا متهم شده حادثه را شرح داد. اولين گزارش خبرنگار ما روز يك‌شنبه 15 آذرماه چاپ شده بود.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه چهارشنبه 11 آذر ماه، قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 126 تهرانپارس از قتل مرد میانسالی در خانه‌اي حوالي منطقه خاك سفيد با خبر شد. لحظاتي بعد بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداخت. تيم جنايي در محل حادثه با جسد مرد 41 ساله‌اي به نام شاهين روبه‌رو شدند كه با اصابت چاقو به قلبش به قتل رسيده بود. بررسي‌ها نشان داد خانه متعلق به دختر 20 ساله‌اي به نام رؤيا است. همچنين مشخص شد لحظه حادثه مادر دختر جوان هم مهمان دختر جوانش بوده كه اين اتفاق رخ داده است. مأموران در نخستين گام مادر و دختر جوان را بازداشت كردند و همچنين مأموران در بازرسي از محل حادثه پسر جواني را هم كه داخل پله‌ها پنهان شده بود، بازداشت كردند.
دختر جوان گفت: امروز مادرم به خانه‌ام آمد و دقايقي بعد هم شاهين كه از آشناهاي مادرم است به خانه‌ام آمد. او گاهي روزها به خانه من رفت و آمد دارد، اما امروز نيت بدي داشت كه او را داخل يكي از اتاق‌ها حبس كرديم.
لحظاتي بعد او از پنجره اتاق به داخل تراس آمد كه با هم درگير شديم. من چاقويي از آشپزخانه برداشتم و به طرفش رفتم. او دستم را گرفت و به طرف خودش كشيد كه ناگهان سگ خانگي‌ام به او حمله كرد و او زمين خورد و ديگر نفهميدم چاقو چطور به او برخورد كرد. متهم در پايان گفت: پسري كه در پله‌ها مخفي شده بود، پسر مورد علاقه من است كه براي ديدن من به اينجا آمد و وقتي با اين صحنه روبه‌رو شد، فرار كرد. مادرش هم در بازجويي‌ها حرف‌هاي دخترش را تأييد كرد.
صبح ديروز متهم به همراه مادرش از سوي قاضي مدير روستا مورد بازجويي قرار گرفتند.
متهم گفت: من قصد كشتن او را نداشتم و احتمال مي‌دهم خودش چاقو را كشيده كه به سينه‌اش برخورد كرد. پس از حادثه او زنده بود و با هم حرف مي‌زديم. فكر نمي‌كردم او فوت كند، به همين خاطر با اورژانس تماس گرفتم، اما وقتي اورژانس رسيد، او فوت كرده بود.
مادر متهم گفت: هفت ماه قبل در حال مسافركشي با خودروام بودم كه مقتول را به عنوان مسافر سوار كردم. او كيفش را داخل خودرو جا گذاشت. من كيفش را به او برگرداندم و از آن روز به بعد با هم آشنا شديم. او معتاد بود و مي‌گفت سرمايه‌اش را از دست داده به همين خاطر بعضي شب‌ها كه به خانه‌شان نمي‌رفت، به خانه دخترم مي‌آمد و آنجا مي‌خوابيد تا اينكه شب حادثه اين اتفاق رخ داد. تحقيقات از متهمان ادامه دارد.

منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن