تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814285795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوله‌ای که حمل بار را آسان می‌کند (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کوله‌ای که حمل بار را آسان می‌کند (+عکس)
این لباس همین چند روز پیش در نمایشگاه بین‌المللی ربات (International Robot Exhibition) رونمایی و برای سلامت شهروندان بسیار مفید تشخیص داده شد.
دیجی کالا - ژاپنی‌ها کوله‌ی جدیدی ساخته‌اند که بلند کردن بارهای سنگین را آسان می‌کند.

این کوله بیش‌‌تر برای کمک به افراد سالمند و کارگرهایی که کارهای فیزیکی سنگین دارند طراحی شده و با آن می‌توان به راحتی یک بار ۳۰ کیلویی را از روی زمین بلند کرد.

کسانی که کارهای فیزیکی سنگین انجام می‌دهند (مثل کارگرها و کشاورزانی که بارهای سنگین بلند می‌کنند) و افراد سالمند، همیشه از درد کمر رنج می‌برند. این افراد معمولا بعد از چند سال دیگر قادر نیستند مثل قبل کار کنند و حتی کارهای روزانه را هم به سختی انجام می‌دهند چون آسیب‌های جدی به استخوان‌ها و عضله‌های‌شان وارد آمده.

ژاپن کشوری هست که رو به پیری می‌رود؛ ۲۶ درصد از کل جمیت این کشور بالای ۶۵ سال سن دارند و ۱۳ درصدشان بالای ۷۵ سال. اکثر این افراد همچنان به عنوان کارگر یا کشاورز مشغول به کار هستند و آمار کارهای فیزیکی سنگین که توسط شهروندان انجام می‌شود، ر مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته بالاست.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن