تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820975084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیگاری‌ها «یلدا» به نفع سرطانی‌ها سیگار نکشند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سیگاری‌ها «یلدا» به نفع سرطانی‌ها سیگار نکشند
کد خبر: ۵۵۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ - 20 December 2015


چند روزی است خبر یک کمپین جدید در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و بهانه آن بودجه روزانه مصرف سیگار در ایران است که می‌تواند خرج درمان کودکان سرطانی را تأمین کند.

به گزارش فارس، شب یلدای امسال بهانه‌ای شده تا به افراد سیگاری یادآوری کنیم که هزینه مصرف سالانه سیگار آنها می‌تواند به درمان کودکان سرطانی کمک کند.

در ایران روزی 32 میلیارد تومان سیگار دود می‌شود که سهم هر سیگاری در آن 2000 تومان تخمین زده می‌شود که این مبلغ معادل هزینه درمان 200 کودک سرطانی محک است!

هدف این کمپین این است که در شب یلدای امسال بودجه مصرف یک روز سیگار خود را به درمان کودکان سرطانی اختصاص دهید تا مبلغ کافی برای تامین هزینه درمان 200 کودک سرطانی محک تأمین شود.

این کمپین که با عنوان «یلدای امسال» در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود با حمایت هنرمندان و افراد سرشناس هم رو به رو شده و آنها هم از طرفدارانشان برای شرکت در این کمپین دعوت کرده‌اند.

این اقدام با ابتکار یک شرکت ایرانی به نام «رایانه کمک» و با شعار «مسئولیت اجتماعی، مسئولیت همگانی» به راه افتاده و بازتاب‌هایی هم در میان خارجی‌ها داشته است تا جایی که برخی از آنها با انتشار ویدئوهایی از دیگران خواسته‌اند که با تخصیص فقط 50 سنت (2000 تومان) در این پروژه اجتماعی مشارکت کنند.

مشارکت در این کمپین ساده است! اگر سیگاری نیستید، سیگاری‌ها را مطلع کنید و اگر سیگاری هستید فقط 2000 تومان به درمان کودکان سرطانی اختصاص دهید!

علاقمندان می‌توانند برا کسب اطلاعات بیشتر آدرس اینترنتی http://rayanehkomak.com/charity مراجعه کنند.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن