تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821167480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل استاندارد استان البرز: پارک آبی استخر دانش در استان البرز فاقد تاییدیه استاندارد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیر کل استاندارد استان البرز: پارک آبی استخر دانش در استان البرز فاقد تاییدیه استاندارد است استان‌ها > البرز - فتانه شکرالهی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت : تا کنون پارک آبی استخر دانش فاقد مجوز استاندارد بوده و مسئولیت هرگونه اتفاق ناگوار برای شهروندان برعهده مدیریت آن مجموعه می باشد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، فتانه شکرالهی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت : تا کنون پارک آبی استخر دانش فاقد مجوز استاندارد بوده و مسئولیت هرگونه اتفاق ناگوار برای شهروندان برعهده مدیریت آن مجموعه می باشد. شکرالهی گفت : پارک های آبی و تجهیزات مورد استفاده آن مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و هر گونه بهره برداری از پارک تا قبل از اخذ تاییدیه استاندارد مطابق ماده 9 قانون و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ممنوع بوده و متخلف به مراجع صالح قضایی معرفی می گردد.
او در ادامه افزود: با مراجعات مکرر کارشناسان این اداره کل به پارک آبی مذکور ،مدیریت آن متعهد به عدم بهره برداری تا زمان اخذ تاییدیه استاندارد گردید اما متاسفانه نه تنها تاکنون اقدامی انجام نشده بلکه تبلیغات محیطی و پیامکی نیز جهت تشویق عموم شهروندان به استفاده از این مجموعه آبی شده است.
شکرالهی اظهار داشت : استفاده از تجهیزات غیر استاندارد شهربازی ها و پارک های آبی احتمال به مخاطره انداختن سلامت کودکان را افزایش داده و مسئولیت و عواقب هر گونه اتفاق احتمالی بر عهده مدیریت پارک آبی می باشد. وی در پایان از شهروندان البرز خواست به اطلاعیه ها و اخبارهایی که در خصوص غیراستاندارد بودن شهربازی ها منتشر می شود توجه نموده و چنانچه شهربازی موفق به اخذ تاییدیه استاندارد گردد به اطلاع عموم خواهیم رسانید.

کلید واژه ها: استان البرز -




یکشنبه 29 آذر 1394 - 15:53:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن