تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805562108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد هوسران قصاص مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرد هوسران قصاص مي‌شود
کد خبر: ۵۵۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ - 20 December 2015


حكم قصاص مردي كه متهم است يك سال قبل پس از قتل دختر جوان در جنوب پايتخت، جسدش را در شمال شهر رها كرده بود، در ديوان عالي كشور تأييد شد.

به گزارش جوان، هفدهم شهريورماه سال گذشته بود كه مأموران پليس تهران از كشف جسد دختري در خرابه‌اي در شهر زيبا باخبر و در محل حاضر شدند. مأموران پليس پس از گشودن در يك گوني، جسد كاور پيچ اين دختر را در حالي كه روسري گلداري به دور گردنش پيچيده شده بود، پيدا كردند.

پس از انتقال جسد به پزشكي قانوني مشخص شد كه اين دختر با فشار بر عناصر حياتي گردنش فوت شده است. هويت اين دختر چند روز پس از كشف جسد مشخص شد. مأموران پليس وقتي متوجه شدند مردي در قرچك ورامين گم شدن ناگهاني دخترش زهره را به پليس گزارش داده است، احتمال دادند كه جسد متعلق به زهره باشد. خانواده زهره پس از حضور در پزشكي قانوني هويت دخترشان را تأييد كردند.

در شاخه ديگري از بررسي‌ها، تحقيقات براي شناسايي عامل قتل به جريان افتاد تا اينكه زن جواني قاتل را به پليس معرفي كرد. او گفت چند روز قبل شوهرم از من خواست به او كمك كنم تا جسد دختري را به خارج از شهر منتقل كنيم.

زن جوان توضيح داد:شب حادثه در خانه مادرم بودم كه شوهرم با خودروي پيكانش به دنبالم آمد تا به خانه‌مان برويم. وقتي سوار ماشين شدم ديدم كه آشفته است. روي صورتش آثار خراشيدگي ديده مي‌شد. علت را كه پرسيدم گفت كه دختري را به خانه برده و پس از سرقت طلاهايش وي را كشته و جسدش را در صندوق عقب گذاشته است. اول حرفش را باور نكردم اما وقتي خودرو را نگه داشت و جسد را نشانم داد، چاره‌اي جز قبول آن نداشتم. شوهرم تهديدم كرد و خواست به او كمك كنم تا جسد را در محل خلوتي رها كند. من هم كه چاره‌اي نداشتم، قبول كردم. بعد به طرف تهران حركت كرد و كنار خرابه‌اي حوالي شهران توقف كرد. جسد را از صندوق عقب خارج و داخل خرابه رها كرد.

پس از به دست آمدن اين سرنخ بود كه مأموران پليس شوهر اين زن را كه قادر نام داشت، بازداشت كردند. او در اولين بازجويي‌ها به جرمش اقرار كرد و در شرح ماجرا گفت، مدتي قبل بود كه در يك ميهماني با زهره آشنا شدم و دور از چشم همسرم با او رابطه داشتم. روز حادثه وقتي همسرم به خانه مادرش رفت، زهره را به خانه دعوت كردم و او آمد. وقتي مقدار زيادي طلا همراهش ديدم، وسوسه شدم تا طلاهايش را سرقت كنم و با پول آن بدهي‌ام را پرداخت كنم. در فرصت مناسب روسري‌اش را به دور گردنش پيچيدم و او را به قتل رساندم. بعد هم پول و طلاهايش را سرقت كردم و جسد را در صندوق عقب ماشينم گذاشتم. ابتدا اطراف شهر گشتم تا جسد را رها كنم، اما ترسيدم كه پليس از راه برسد و گرفتار شوم، به خاطر همين با تهديد از همسرم خواستم به من كمك كند كه گرفتار شدم.

متهم در بازجويي‌هاي بيشتر هم به قتل اقرار و هم صحنه جرم را بازسازي كرد. پس از كامل شدن تحقيقات، پرونده با صدور كيفرخواست روي ميز هيئت قضايي شعبه وقت 74 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. متهم در جريان محاكمه هم بار ديگر حادثه را شرح داد.

هيئت قضايي پس از شور قادر را به خاطر قتل به قصاص، به خاطر سرقت به پنج سال حبس و براي رابطه نامشروع به 92 ضربه شلاق محكوم كرد. رأي دادگاه پس از بررسي در شعبه 24 ديوان عالي كشور تأييد شد و قادر در يك قدمي طناب دار قرار گرفت. 























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن