تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805400346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکوراسیون «خانه عروس» با رنگ سفید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دکوراسیون «خانه عروس» با رنگ سفید




از در واحد طبقه چهارم كه وارد مي‌شوي، حس آدمي را داري كه يك‌دفعه از يك چاه سرش را بيرون آورده؛ حس آدمي كه ساعت 10 شب برق خانه‌اش يك‌دفعه وصل شده يا كسي كه ناگهان چشم‌هايش را باز كرده و مي‌بيند روز شده است.





مجله منزل - سمانه رحيمي: از در واحد طبقه چهارم كه وارد مي‌شوي، حس آدمي را داري كه يك‌دفعه از يك چاه سرش را بيرون آورده؛ حس آدمي كه ساعت 10 شب برق خانه‌اش يك‌دفعه وصل شده يا كسي كه ناگهان چشم‌هايش را باز كرده و مي‌بيند روز شده است. تا در را باز مي‌كني، حجم نوري كه از سمت چپ خانه وارد چشم‌هايت مي‌شود، آنقدر عجيب، زياد و خوشايند است كه ناخودآگاه، مثل يك نخ نامرئي دور پاهايت حلقه مي‌شود و تو را به سمت خودش مي‌كشاند.


سفيد گرم‌ترين رنگ است



اينجا، توي خانه طبقه چهارم همه‌چيز تركيبي از سفيد و يك رنگ ثانويه است. سالن پذيرايي تركيبي از سفيد و آبي است؛ آبي‌اي كه به خوبي در كنار آن حجم از سفيدي و نور نشسته و حس آرامش خوشايندي به آدم مي‌دهد.

سرت را كه مي‌چرخاني، آشپزخانه تركيبي از صورتي و سفيد است؛ تركيبي كه حس امنيت مي‌دهد؛ آنقدر كه دلت مي‌خواهد همانجا، وسط آشپزخانه چهارزانو روي زمين بنشيني. همه تكه‌هاي اين ‌مهماني رنگ و نور، طراحي و خريدش از آذرماه سال گذشته شروع شد و ايده‌هايش از روي صفحات فروشگاه‌هاي وسايل دكوري خارج از كشور گرفته شد.


سفيد گرم‌ترين رنگ است



از آذر تا فروردين كه عروسي‌شان بود، با هم همه مغازه‌هاي شهر را گشتند تا بتوانند همه‌چيز را درست كنار هم بنشانند، جزييات را با هم جور كنند و از چينش همه اين اسباب و وسايل كوچك و بزرگ چيني، شيشه‌اي و چوبي، سفيد و رنگي تركيبی دلپذير به وجود بياورند؛ تركيبي كه تا مدت‌ها چهارديواري خوش‌ساخت‌شان در غرب تهران را زيبايي ببخشد. اينجا خانه مطهره و حميدرضاست؛ خانه‌اي كه براي همه گوشه و كنارش وقت و انرژي گذاشته‌اند. اين شما و اين توضيحات مطهره حيدري در مورد جزييات خانه‌اش.

مبل: دفعه اولي كه وارد بازار مبل شديم، همين سرويس را پسنديديم و آخرش هم همين را خريديم. حس كردم رنگ آبي نسبت به رنگ‌هاي ديگر خاموش‌تر است. درواقع جيغي رنگ‌هاي ديگر را ندارد و تلفيقش با سفيد قشنگ مي‌شود. به تركيب پارچه‌هايش هم دست نزدم چون معمولا تركيبي كه خود ژورنال‌ها انتخاب مي‌كنند فكر شده است. فقط براي ميز دونفره توي آشپزخانه، رنگ پارچه يكي از صندلي‌ها را آبي و يكي‌شان را قرمز انتخاب كردم كه كمي رنگ قرمز هم توي آشپزخانه داشته باشم. هزينه مبل، ميز ناهارخوري و ميز آشپزخانه‌ام 15 ميليون تومان شد.


سفيد گرم‌ترين رنگ است





كتابخانه: اين كتابخانه را به Studio On سفارش دادم. تركيب رنگش كاملا به فضاي خانه‌ام مي‌خورد و همان چيزي شده كه توي ذهنم بود. كتاب‌ها و سي‌دي‌هاي فرانسوي‌ام را تويش مي‌چينم.


سفيد گرم‌ترين رنگ است





ميز كنسول: طرح اين ميز را خودمان به يك مغازه در جاجرود سفارش داديم. خيلي‌ها مي‌گفتند به جاي اين كمد، يك بوفه بخر و تويش كريستال بگذار اما من دلم نمي‌خواست كريستال‌ها مثل يك مغازه در بوفه نمايش داده شوند.


سفيد گرم‌ترين رنگ است



خيلي‌ها هم وارد خانه‌مان شدند و از اين سبك خوش‌شان نيامد اما خودمان از انتخاب‌مان راضي هستيم. سبك آينه‌ها را هم توي خانه يكي از دوستان‌مان ديده بودم و خوشم آمده بود. اولش قرار بود آينه‌ها سفيد باشند اما چون يك‌سري المان‌ سفيدرنگ روي ميز چيده بوديم، همه پيشنهاد دادند كه بگذاريم آينه‌ها كرم‌رنگ بمانند. قيمت ميز و آينه‌ها 4ميليون و 700 هزار تومان شد.



پرده: اسم اين مدل پرده رومن است. از همان اول برايم مشخص بود كه پرده ساده و پرده والان‌دار دوست ندارم. هميشه مدل رومن را ترجيح مي‌دادم چون احساس مي‌كردم تلفيق طرح‌هاي مدرن و فانتزي است؛ هم به سبك خانه عروس مي‌خورد و هم دخترانه است. اين طرح را هم به اين خاطر پسنديدم كه تويش مقدار كمي رنگ آبي دارد.


سفيد گرم‌ترين رنگ است



نمي‌خواستم پرده‌هايم خيلي هم آبي باشند كه چشم را خسته كنند. همان بار اولي كه از زرتشت رد شدم، همه پرده‌ها‌يم را خريدم كه قيمت پرده پذيرايي حدود چهار ميليون تومان و پرده اتاق‌ها نزديك به سه ميليون تومان شد.



روي ميز: هميشه دوست دارم روي ميزهاي خانه‌ام پر از خوراكي باشد. شايد اين‌طور شلوغ به نظر برسد اما من دوست دارم خوراكي‌ها دم دست باشند و خورده شوند. گلدان‌هاي روي ميز ناهارخوري و ميز وسط مبل‌ها و گل‌هاي توي‌شان را هم در اكسير ديدم و حس كردم با خريد اينها، فضاي خانه رنگ مي‌گيرد و سفيدي‌اش شكسته مي‌شود.


سفيد گرم‌ترين رنگ است





وسايل روي كنسول: دوست دارم دور و برم عكس‌ها و يادگاري‌هايي باشندكه دوست‌شان دارم. به همين خاطر روي اين ميز چيزهايي مثل قاب‌هاي عكس، دسته گل عروسي و يادگاري‌هايي كه از اطرافيانم گرفته‌ام را كنار هم چيده‌ام؛ چيزهايي كه دوست دارم هميشه جلوي چشمم باشند.


سفيد گرم‌ترين رنگ است





لوازم تزييني راهروها و آشپزخانه:  اینها را از تركيه و مغازه‌هايي مثل ورچين هوم سر خيابان فرشته، نيك گالري در مجيديه، خانه سفيد در پاساژ ونك و فروشگاه اكسير خريدم.


سفيد گرم‌ترين رنگ است




سفيد گرم‌ترين رنگ است





كابينت: از سال‌ها پيش وقتي از سهروردي رد مي‌شدم از اين سبك كابينت خوشم مي‌آمد. اين كابينت‌ها مدل كلاسيك انگليسي هستند. شايد فضاي‌شان نسبت به سبك‌هاي ديگر كمتر باشد اما واقعا از انتخابم راضي هستم و حس مي‌كنم بخش بزرگي از زيبايي خانه به خاطر كابينت‌هایم است. براي انتخاب دسته‌هاي‌شان هم حسابي سختگيري كردم. آن روزها هنوز بار اين دسته‌ها وارد بازار نشده بود.


سفيد گرم‌ترين رنگ است



من آنقدر صبر كردم تا بالاخره يك هفته قبل از عروسي دسته‌ها رسيدند. علت اصرارم هم اين بود كه حس مي‌كردم دسته ديگري به اين كابينت‌ها و فضاي خانه نمي‌آيد. كابينت جلوي آشپزخانه را هم به شكل جزيره انتخاب كرديم چون حس كرديم جزيره خانه را قشنگ‌تر مي‌كند و نماي كار را از زمختي درمي‌آورد. سنگ ديوارها را هم يك رنگ خاموش انتخاب كردم تا كابينت‌ها خودشان را بيشتر نشان دهند.



لوستر: پروژه لوستر براي من از همه پروژه‌هاي ديگر سخت‌تر بود. اصلا لوستري كه به سبك خانه‌مان بيايد، پيدا نمي‌كردم تا اينكه توي يك مغازه در دزاشيب كه لوستر و آباژورهاي فانتزي دارد، اينها را ديدم. من سبكي مي‌خواستم كه نه خيلي اسپرت باشد و نه خيلي مجلسي و كريستال‌هاي كمي هم داشته باشد. قيمت هر دو لوستر با هم حدود يك ميليون و 500هزار تومان شد.


سفيد گرم‌ترين رنگ است









تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن