تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ زنی 2 باب مدرسه 12 کلاسه در مرند/ پاشایی; پیگیری معجزه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کلنگ زنی 2 باب مدرسه 12 کلاسه در مرند/ پاشایی; پیگیری معجزه می کند کلنگ زنی 2 باب مدرسه 12 کلاسه در شهرستان مرند با حضور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و خیرین مدرسه ساز صورت گرفت.
۱۳۹۴ شنبه ۲۸ آذر ساعت 10:08

خبرگزاری پانا+کلنگ زنی 2 باب مدرسه 12 کلاسه در مرند/ پیگیری معجزه می کند

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان با اظهار قدردانی از مسئولین شهرستان مرند گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان صاحب یک مجموعه خوب هستیم و دقیقا مصداق بارز یک اصل مسلم در دنیا که «پیگیری معجزه می کند» نیز در شهرستان مرند وجود دارد. مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک بسته شدن پرونده PMD ایران در شورای حکام آژانس هسته ای به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، تیم مذاکره کننده هسته ای و ملت عزیز ایران گفت: تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای در آوردگاه بین المللی سبب پیروزی ملت عزیز ایران در بسته شدن پرونده PMD ایران در شورای حکام آژانس هسته ای گردید و این واقعا جای تشکر و قدردانی دارد.
وی ضمن ابراز امیدواری از موفقیت های به دست آمده گفت: امیدواریم بتوانیم فصلی نو در عرصه بین المللی و نیز در داخل کشور برای ساختن ایران آغاز کرده باشیم.
جعفر پاشایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام در امورات خیر اظهار کرد : سبقت در کار خیر جزء تاکیدات دین مبین اسلام است آنجا که خداوند در قرآن کریم می فرماید : «یسارعون فی الخیرات» و«سارعوا فی الخیرات». که قطعا باید در این عرصه ها واردشویم.
وی در ادامه تأکید کرد : با اینکه اغلب همه جا می گویند عجله پسندیده نیست ولی در حوزه خیرات این امر خیلی مهم است و خوشبختانه این امر رخ داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان عجله در کار خیر را از ویژگی های بارز مومنان و صالحان برشمرد و تصریح کرد : ممکن نیست در این دنیا کارخوب بدون پاداش باشد و قطعا پاداش سبقت در کار خیر برای خیرین در دنیا همنشینی با دوستان خدا، همراهی با عنایت پروردگار و رفاقت با مومنین و در آخرت مواهب پروردگارعالم و بهشت برین است.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان گفت : خوشبختانه در دو سال گذشته علیرغم کمبود منابع دولتی، کارهای جدی در حوزه های محتلف و به موازات آن در آموزش و پرورش نیز صورت گرفته است و امروز مسئولیت آموزش و پرورش نیز گسترش چنین فعالیتهایی است.
گفتنی است با حضور مسئولین در محل هنرستان انقلاب کلنگ احداث هنرستان 12کلاسه جدید به نام حاجیه خانم فاطمه ابراهیمی توسط فرزند وی در زمینی به مساحت 3224متر مربع و به ارزش 35 میلیارد ریال به زمین زده شد.
همچنین در ادامه یک باب مدرسه 12کلاسه دیگر نیزبه نام شهید محمد حاج علیزاده در محل کوی دانش مرند در زمینی به مساحت 1724مترمربع و به ارزش 15 میلیارد ریال توسط همان خیر به زمین زده شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن