تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اردوی یاور مربیان پیش آهنگ گیلانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری اردوی یاور مربیان پیش آهنگ گیلانی اردوی 250نفری پیش آهنگان فرزانه گیلانی در ادوگاه شهید رجایی رضوانشهر برگزار گردید.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ آذر ساعت 15:25

خبرگزاری پانا+یاور مربیان

 به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،دهقانی معاون فعالیتهای دانش آموزی کشور ضمن تقدیر وتشکر از عوامل اجرایی وبرگزار کننده اردو وهمچنین مربیان فعال وهمیشه در صحنه گیلانی ضمن اظهار خوشنودی از اجرای زیبای فعالیتها توسط یاور مربیان بیان کرد: اجرای فعالیتها وبرنامه های مدون،
در مدت زمان کوتاه نشان از علاقه وتلاش مربیان،یاور مربیان ومدیریت درست سازمان دانش آموزی گیلان است که در همه برنامه هاجزء برترین استانها می باشد.
حاجتی مدیر کل آموزش وپرورش گیلان نیز آموزش مهارتهای زندگی را یکی از اهداف مهم آموزش وپرورش دانست وگفت: مربیان پرتلاش وعلاقه مند می توانند در قالب برنامه های سازمان دانش آموزی مهارتهای اجتماعی را به دانش آموزان بیاموزند تا افرادی سالم،مفید برای جامعه ایران اسلامی باشند.
کرمی مدیر سازمان دانش آموزی گیلان،ضمن تقدیر از حضور معاون فعالیتهای دانش آموزی کشور در جمع مربیان ویاور مربیان گیلانی از حمایتهای بی شائبه مدیر کل ومعاون پرورشی استان در انجام برنامه های سازمان دانش آموزی تقدیر وتشکر بعمل آورد.
شایان ذکر است: این اردو به صورت شبانه روزی در اردوگاه شهید رجایی رضوانشهر برگزار گردید ومربیان به آموزش فعالیتهایی مانند: گره زنی،فریادهای شادی،مخابره با پرچم،هویت تشکیلاتی، امدادونجات و......پرداختندودر برنامه اختتامیه کلیه فعالیتهای آموزش داده شده را به مرحله اجرا درآوردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن