تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819946506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرکوب انقلاب اسلامی در راس برنامه های نظام استکباری قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مسئول بخش تحقیقات و برنامه ریزی خانه آمریکای لاتین ، گفت : : قبل از وقوع حوادث 11 سپتامبر، یک ژنرال چهار ستاره امریکایی، از ارشد خود برگه ای دریافت می کند که بر روی آن نوشته شده بود، چند کشور در دستور کار امریکا است که باید به آن حمله کنیم و افغانستان، عراق، سودان و ایران از جمله آن هاست و در حقیقت سرکوب انقلاب اسلامی در راس برنامه های نظام استکبار قرار می گیرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از نسیم زنجان ، همایش جایگاه ایران در نظم نوین جهانی، در محل آمفی تئاتر شریعتی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان برگزار شد.
در این همایش، عبدالحمید شهرابی، کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی و مسئول بخش تحقیقات و برنامه ریزی «خانه آمریکای لاتین» به سخنرانی پرداخت.
شهرابی در ابتدای سخنان خود با اشاره به قدمت کشور ایران و حضور کهن در معادلات جهانی تصریح کرد: ایران با قدمتی چند هزار ساله پای بر عرصه جهانی گذاشته است و این در حالی است که بسیاری از کشورهای اروپایی صرفا 400 سال قدمت دارند.
وی ، با مهم دانستن شناخت شاخصه های نظم نوین جهانی خاطرنشان کرد: اگر راجع به نظم نوین جهانی صحبت می کنیم باید بدانیم که شاخص های این نظم چه مواردی است.
شهرابی، افزود: زمانی در نظام دو قطبی، امریکا سر مهره نظام سرمایه داری و شوروی نیز به عنوان قطب دیگر حضور داشت ، که بعد از فروپاشی شوروی، موافقین این نظام گفتند که ظفر همیشگی برای نظام سرمایه داری به وجود آمده و تا ابدالدهر ادامه خواهد داشت.
شهرابی ، ادامه داد: حاکمیت شرکت های بزرگ جهانی و صاحبان صنایع ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

پنجشنبه ، ۲۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن