تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806642079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغی، جایزه از روسیه، حضور در یونان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغی، جایزه از روسیه، حضور در یونان فیلم کوتاه آغی به نویسندگی و کارگردانی یوسف کارگر از تولیدات انجمن سینمای جوانان ارومیه جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «اسب نقره‌ای» روسیه را کسب کرد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ آذر ساعت 13:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، فیلم کوتاه «آغی» که در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه جشنواره بین‌المللی «اسب نقره‌ای» حضور داشت به‌عنوان نماینده ایران در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه به رقابت پرداخت و درنهایت موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.این جایزه به بهترین فیلم منتخب تماشاگران از مجموع فیلم‌های بلند، کوتاهومستنداهدامی‌شود.
جشنواره بین‌المللی اسب نقره‌ای با کمک مالی رئیس‌جمهوری باشکورستان روسیه و وزارت فرهنگ روسیه در حمایت از مهم‌ترین پروژه‌های خلاقانه درزمینهٔ تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و سینما، در بخش‌های فیلم بلند، کوتاه، مستند و خارج از مسابقه برگزار می شود. تمرکز این جشنواره بر فیلم‌های دارای تم ملی فرهنگی و قومی و باهدف افزایش روابط فرهنگی میان روسیه و کشورهای دیگر و ایجاد اتحاد برای پیشبرد هنر سینما است. دومین دوره این جشنواره از 9 تا 12 دسامبر (9تا21 آذرماه) در شهر یوفا روسیه برگزار شد.
همچنین فیلم کوتاه آغی در ادامه حضورهای بین‌المللی‌ خود به جشنواره بین‌المللی دیجیتال «آتن» راه یافت و به‌عنوان تنها فیلم داستانی ایرانی در بخش مسابقه بین‌الملل با فیلم‌هایی از آرژانتین، بنگلادش، اسپانیا، هند، بلژیک، امریکا، کانادا، کره جنوبی، ترکیه و ... به رقابت خواهد پرداخت.
جشنواره بین‌المللی دیجیتال «آتن» که توسط سازمان کویینتا تأسیس شده است، به‌عنوان محفل تلاقی فیلم‌سازان و مخاطبان محسوب می‌شود. و در راستای حمایت از سینمای دیجیتال، فیلم‌های منتخب را در بخش‌های داستانی بین‌الملل، انیمیشن، مستند کوتاه، مستند بلند، تجربی و ویدئو آرت به نمایش می‌گذارد. پنجمین دوره این جشنواره با برگزاری چندین کارگاه‌های آموزشی و مستر کلاس‌ها از 17 تا 23 دسامبر در آتن برگزار خواهد شد.
برخی از عوامل فیلم آغی عبارت‌اند از:نویسنده و کارگردان: یوسف کارگر، تصویربردار: پیمان عباس زاده، تدوین: حسین شاعری و مسعود دولتخانی، صدابردار: حسن سلمانی، صداگذار: آرش قاسمی، تصحیح رنگ: سامان مجد وفایی، بازیگران: احد پاسبانطوس، هادی افتخارزاده، یوسف یزدانی، مجری طرح: احسان مهدیان، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن