تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821089174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاری نوعی وقف است/وقف بهترین راه برای تحقق عدالت اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حجت الاسلام مصائبی گفت: خبرنگاری نوعی وقف است/وقف بهترین راه برای تحقق عدالت اجتماعی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: کار خبرنگاری و فعالیت رسانه ای، نوعی وقف است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ آذر ساعت 10:35

خبرگزاری پانا+خبرنگاری نوعی وقف است/وقف بهترین راه برای تحقق عدالت اجتماعی و امنیت ملی

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام علی مصائبی در همایش وقف، رسانه و چشم انداز فرارو با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و چند حدیث و روایت در ارتباط با امر وقف گفت: مسلمانان، بیش از 300 بار و به انحا مختلف به انجام عمل وقف دعوت شده اند .
وی با بیان اینکه فعالیت رسانه ای و خبری، وظیفه ای بسیار خطیر و سنگین است عنوان کرد: ارزش کار خبری و رسانه ای در منافع مادی آن نیست و بلکه اجر معنوی تهیه و انتشار اخبار بیش از منافع مادی آن است .
وی خطاب به اصحاب رسانه و خبرنگاران بر لزوم هم اندیشی برای شناسایی و تلاش در راستای رفع مشکلات حوزه وقف تاکید و اظهار کرد: باید ببینیم نیازها و اولویت جامعه ما در چیست؟ دست به دست هم داده و مشکلات را حل کنیم. مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه تمام دنیا دست به دست هم داده و با حمایت های کلان خود از رسانه ها بر علیه دین فعالیت می کنند تصریح کرد: ما باید فعالیت هایمان را تا جایی پیش ببریم که در مقابل این فعالیت ها، مانع شده و نقشه های آنان را نقش بر آب کنیم. حجت الاسلام مصائبی با بیان اینکه خبرنگاران ما به جایی رسیده اند که با کار و مسولیت سنگین خود، خودشان را وقف کرده اند خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس، در جنگ غزه، عراق و.. برخی خبرنگاران خودشان را وقف کرده اند بطوریکه در دوران دفاع مقدس بهترین مستندها و اخبار از جبهه و جنگ و بمباران تهیه شد . وی گفت: اصحاب رسانه باید مسئولان را به چالش کشیده و به استماع گزارشات کاری آنان اکتفا نکنند .
وی ادامه داد: وقف، یک بحث همگانی است. متعلق به اشخاص خاص نیست و هر چیزی که وقف می شود برای مردم است . به گفته وی، سنت حسنه وقف، بهترین راه برای عدالت اجتماعی، بهترین راه برای امنیت ملی و بهترین راه برای پاسخگویی به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی است .   حجت الاسلام مصائبی همچنین اظهار کرد: نهادینه شدن هرچه بیشتر فرهنگ وقف در جامعه با تلاش و همکاری نهادهای خدمت رسان و نهادهای مردمی، علاوه بر اینکه توشه ای بر ای آخرت است می تواند در فع نیازها و مشکلات جامعه نیز نقش بسیار ویژه ای داشته باشد .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن