تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821198099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید بر گسترش فرهنگ قرض الحسنه در استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تاکید بر گسترش فرهنگ قرض الحسنه در استان زنجان استان‌ها > زنجان - مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر استان زنجان بر لزوم نقش تاثیرگذار رسانه ها در اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حسن خانمحمدی همزمان با 22 آذر ماه، آغاز نهمین سال شروع به کار این بانک در کشور با حضور در دفتر خبرگزاری خبرآنلاین استان زنجان بیان کرد: طبق آیات و روایات دین مبین اسلام بر دستگیری فرودستان جامعه تاکید شده و پرداخت تسهیلات در قالب قرض الحسنه منطبق با قوانین شرع جزوء اهداف این بانک است.
وی بر لزوم تعامل نزدیک با رسانه ها و خیران برای اشاعه این فرهنگ ناب اسلامی در بین آحاد جامعه بیان کرد: تسهیلات این بانک تنها با 4 درصد کارمز پرداخت می شود و با این میزان مدیریت بانک استان در اهداف و برنامه های خود با تلاش همکاران بانکی موفق عمل کرده است.
خانمحمدی با اعلام اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان زنجان رتبه سوم کشوری در جذب منابع مالی را کسب کرده است، ادامه داد: این امر حکایت از این دارد که فرهنگ قرض الحسنه و دستگیری از محرومان در سطح استان زنجان نهادینه شده و با این حساب برای اشاعه و ترویج این فرهنگ باید بیش از پیش تلاش کنیم.
خانمحمدی با اعلام اینکه امسال برای پرداخت تسهیلات به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)28 میلیارد تومان تسهیلات تکلیف استان است، اضافه کرد: برای پرداخت تسهیلات به جامعه هدف بهزیستی استان زنجان نیز 6 میلیارد تومان اعتبار باید جذب کنیم.
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر استان زنجان از افزایش مشتریان این بانک در چند سال گذشته خبر داد و افزود: این امر در سایه صداقت بانک و کارکنان با مشتریان و پرداخت قرض الحسنه با طبقات پایین جامعه حاصل شده است.
به گفته وی تا خاتمه آبان ماه سال جاری بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان رتبه یک در بین بانک های استان را در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کسب کرده است.
خانمحمدی تعداد تسهیلات پرداخت شده این بانک از ابتدای شروع به کار در استان زنجان را 5 هزار و 348 فقره اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز 4 هزار و 251 فقره وام ازدواج به زوج های جوان استان زنجان پرداخت شده است.
وی از پرداخت 13 هزار و پانزده فقره تسهیلات در سال گذشته به میزان524 میلیون و 551 هزار ریال خبر داد و گفت: از ابتدای امسال نیز 8 هزار و دویست و هشتاد و یک فقره تسهیلات به میزان 426 میلیون و صد و سی و هشت هزار ریال پرداخت شده است.    

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان - قرض الحسنه -




دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:17:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن