تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820375588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایتخت فردا هم آلوده است/ کودکان و سالمندان خانه بمانند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پایتخت فردا هم آلوده است/ کودکان و سالمندان خانه بمانند


هوای تهران، فردا هم آلوده است و بیماران قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از فعالیت های طولانی خارج از منزل بپرهیزند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر خسرو صادق نیت رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: به دلیل افزایش غبار صبحگاهی و بروز پدیده اینورژن و تداوم آن تا نیمه های روز دوشنبه 23 آذر، انتظار می رود افزایش کیفیت آلاینده های ذرات معلق به مقادیر بالاتر از 166 رسیده و در محدوده  ناسالم قرار گیرد.
  دکتر صادق نیت افزود: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی به دلیل وجود توده هوای بارشی انتظار می رود ازعصر 23 آذر از غلظت آلاینده های هوا کاسته شود.
  رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به شهروندان تهرانی توصیه کرد: در شرایطی که افراد به جهت شغلشان موظف هستند در محیط آزاد شهری حضور یابند و زمان حضورشان حداقل 8 ساعت در روز می باشد توصیه می شود از تجهیزات حفاظتی نظیر ماسک های تنفسی استاندارد  FFP1و FFP2 استفاده کنند.
  دکتر صادق نیت تاکید کرد: این ماسک ها حفاظت کامل در برابر آلایندگی ایجاد نمی کند و تنها درصورت اجبار برای حضور در فضای آزاد توصیه می شود.
 
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به آلوده بودن هوای تهران گفت: در این شرایط افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب کنند.
 
 


یک شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن