تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814715187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزود سامانه های بارشی از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزود سامانه های بارشی از فردا
در روز دوشنبه هوای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان، زنجان، قزوین، غرب اصفهان و چهارمحال بختیاری ابری همراه با بارش برف، برخی نقاط مه آلود یا وزش باد و کولاک برف خواهد بود.
سامانه بارشی در روز دوشنبه در جنوب غرب کشور موجب بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در غرب کشور و استان های واقع در دامنه های مرکزی زاگرس سبب بارش برف و باران و در شمال غرب کشور بارش برف خواهد شد.
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ احد وظیفه کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از این رو در شمال غرب، غرب و دامنه های مرکزی زاگرس، به سبب بارش برف، لغزندگی جاده بویژه در مناطق کوهستانی و در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید و کولاک برف پیش بینی می شود. 
 
وی افزود: در روز دوشنبه هوای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان، زنجان، قزوین، غرب اصفهان و چهارمحال بختیاری ابری همراه با بارش برف، برخی نقاط مه آلود یا وزش باد و کولاک برف خواهد بود. 
 
احد وظیفه گفت: هوای استانهای کرمانشاه، ایلام، لرستان،کهگیلویه و بویراحمد و به تدریج استان مرکزی ابری همراه با بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی گاهی وزش باد و کولاک برف پیش بینی می شود و در جنوب لرستان و استان ایلام به سبب بارش رگباری باران احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد. 
 
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: هوای استانهای خوزستان، بوشهر، غرب فارس همراه با رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش بینی شده است که بارش در ارتفاعات غرب فارس به تدریج به صورت برف و در استان خوزستان گاهی با وزش باد شدید خواهد بود. 
 
وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش برف و کولاک بویژه در مناطق کوهستانی مناطق ذکر شده، توصیه می شود اقدامات لازم برای حفظ ایمنی بعمل آید و در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای تردد در این مناطق همراه داشتن زنجیر چرخ، پوشاک گرم و تجهیزات زمستانی ضروری است.

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - 13 December 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن