تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815591852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدر نشینی مردم جونب شرق کشور در فقر مسکن/ وقتی حق داشتن مسکن به رویا تبدیل می شود!


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: در حالی سیستان و بلوچستان رتبه نخست فقر مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است که داشتن مسکن روز به روز برای قشر متوسط و ضعیف به رویایی غیر قابل دسترس تر تبدیل می شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، نتایج پژوهشی که وزارت راه و شهرسازی انجام داده، نشان می دهد که دست کم یک سوم خانوارهای ایرانی امکان برخورداری از حداقل های یک مسکن مناسب را ندارند.
براساس نتایج این پژوهش، استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست فقر مسکن را دارد. نزدیک به دو سوم (۷۳ درصد) خانوارهای این استان زیر خط فقر مسکن قرار دارند.
این گزارش می افزاید؛ ۵۳ درصد خانوار ها در استان هرمزگان، ۳۶ درصد در استان بوشهر و ۳۳ درصد در استان های ایلام و کرمان امکان تامین یک مسکن مناسب را ندارند، همچنین ۳۱ درصد خانوارها در استان خوزستان و ۲۹ درصد در استان های لرستان و یزد زیر خط فقر مسکن قرار دارند.
اما نکته مهم در آمار وزارت راه و شهرسازی صدرنشینی سیستان و بلوچستان در فقر مسکن است، داشتن مسکن روز به روز برای قشر متوسط و ضعیف به رویایی غیر قابل دسترس تر تبدیل می شود و این در حالی است که شکاف طبقاتی نیز روز به روز افزایش می یابد.درواقع می توان گفت، کاهش نقش مزد در تامین حداقل معیشت خانواده های کارگری، کاهش کیفیت زندگی را در ایران به همراه داشته است.
به اعتقاد ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

یکشنبه ، ۲۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن