تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821180430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق کارگران طبس 2 تا 5 ماه معوق است


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه خراسان: فرخی- حقوق کارگران حدود 90 درصد شرکت های طبس بین 2 تا 5 ماه معوق است. 
دبیراجرایی خانه کارگر طبس در گفت وگو با «خراسان جنوبی» با بیان این که وضعیت کارگران شهرستان به هیچ وجه خوب نیست، گفت: حقوق کارگران حدود 90 درصد شرکت های معدنی و غیر معدنی شهرستان بین 2 تا 5 ماه معوق است حتی در شرکت هایی که سرمایه های کلانی دارند یا زیر نظر دولت است نیز حدود یک ماه حقوق کارگران آن با تاخیر پرداخت می شود.
وی با اشاره به این که واگذاری برخی شرکت های معدنی به بخش خصوصی برای تحقق اصل 44 قانون اساسی باید انجام شود، افزود: هرچند این کار سبب جذب سرمایه بخش خصوصی به حوزه معدن می شود اما باید واگذاری به کسانی باشد که توانایی و مدیریت آن را داشته باشند.
ناتوانی در پرداخت حقوق
به گفته وی، بسیاری از بخش های معدنی طبس به شرکت هایی واگذار شده که حتی توانایی پرداخت حقوق کارگران خود را ندارند و 4 ماه حقوق کارگران آن ها معوق است، برخی از شرکت ها بودجه خرید زغال و ابزارآلات مورد نیاز را نداشته و مجبور شده اند با این که تا پایان آذر با کارگر قرارداد کار منعقد کرده اند 2 ماه زودتر عذر آن ها را بخواهند.
وی با ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه خراسان ]

یکشنبه ، ۲۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه خراسان]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن