تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احیاء امر به معروف و نهی از منکر سبب بالندگی جامعه اسلامی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان گفت: امروز وظیفه همه ما درجامعه اسلامی احیاء سنت پسندیده امر به معروف ونهی از منکر است وقطعا این سنت پسندیده سبب بالندگی ورشد جامعه اسلامی می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری بعدازظهر امروز در مراسم عزاداری کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امر به معرف و نهی از منکر فریضه الهی است که باید همگان به آن توجه کنند اظهار داشت: اشراف ونظارت همگانی که در اصول اسلامی به عنوان امر به معروف ونهی ازمنکر شناخته می شود یکی از فروع مهم دین اسلام است که خداوند به انسانها به عنوان یک حق اعطاء کرده است.
امام جمعه موقت شهرقم با فطری خواندن این فریضه الهی افزود: امر به معروف ونهی از منکر امری فطری است که از طرف خداوند در ذات انسان ها به ودیعه گذاشته شده است.
مدیر حوزه های علمیه کشور خاطر نشان کرد: بنا برآیات و روایات اسلامی نخستین آمر به معروف و ناهی ازمنکر ذات مقدس خداوند است که بشر را به عدل و نیکوکاری امر و از فحشا ومنکرات نهی می کند.
حسینی بوشهری در توضیح دو کلمه فحشا و منکر تصریح کرد: فحشا جزء گناهان پنهانی ومنکر گناهانی است که از حالت پنهانی بیرون آمده است و در جامعه به صورت آشکار انجام می گیرد.
وی بیان کرد: تجاوز به حقوق دیگران ازمهم ترین موارد منکر است که خداوند به شدت آن ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
احیاء امر به معروف و نهی از منکر سبب بالندگی جامعه اسلامی می شود






چهارشنبه ، ۱۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن