تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله حسینی بوشهری عنوان کرد امر به‌معروف و نهی از منکر 2 اصل فراموش‌شده در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آیت‌الله حسینی بوشهری عنوان کرد
امر به‌معروف و نهی از منکر 2 اصل فراموش‌شده در جامعه
مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اصل امر به‌معروف و نهی از منکر دو اصل فراموش‌شده در جامعه است و اقدام امر به‌معروف و نهی از منکر متوجه کل امت‌های اسلامی است.

خبرگزاری فارس: امر به‌معروف و نهی از منکر 2 اصل فراموش‌شده در جامعه



به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در جمع مردم شهر بردستان اظهار داشت: در دوران غیبت، شیعیان چه آن‌هایی که در جامعه دارای مسئولیت هستند و چه آن‌ها که دارای هیچ مسئولیتی نیستند باید حفظ دین یکی از مسائل مهم و اساسی آن‌ها باشد.
وی با بیان اینکه حفظ دین، ایمان، باورها و آرمان‌ها در عصر غیبت با توجه به شرایط کنونی دشوار است، گفت: سبک زندگی اسلامی خودمان را باید بر اساس خداباوری و تلاش در جهت فهم دین زینت ببخشیم.
حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: در دورانی که دشمن با تلاش خود سعی در سست کردن باورهای دینی و اعتقادی جوانان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای دارد باید مبانی اعتقادی خودمان را حفظ و تقویت کنیم.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، افزود: شناخت امام زمان در همه زمان‌ها واجب است اما در عصر غیبت این موضوع واجب‌تر خواهد بود و با گسترش اطلاعات دینی و احکام الهی می‌توانیم به وظایف خودمان درست عمل کنیم.
وی بصیرت و شناخت صحیح از امام عصر (عج) را مهم‌ترین ابزار حفظ دین و سلامت انسان عنوان کرد و گفت: شناخت صحیح و یقین قوی به امام زمان (عج) در دوران غیبت از ابزارهای مهم حفظ دین و سلامت انسان است که متأسفانه، شناخت ناصحیح از آن امام همام را می‌توان از مهم‌ترین مشکلات جامعه بشری عنوان کرد.
حسینی بوشهری بابیان اینکه انتظار فرج به پویایی و حرکت و شتاب نیاز دارد و برنامه‌ریزی می‌طلبد و به معنی ساکت بودن و آینده را تنها رصد کردن نیست، تصریح کرد: انتظار باید بعد اعتقادی ما را محکم کند و اخلاق دینی را در جامعه پیاده کند.
حسینی بوشهری بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید زمینه‌ساز حاکمیت بقیةالله باشد گفت: ایجاد آگاهی و آمادگی جامعه بشری برای حقّ و حقیقت و مخالفت جدی با ظلم و جور یکی از زمینه‌های مهم برای ظهور آن حضرت است و این مهمّ بر عهده همه ما مسلمانان و شیعیان است.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اصل امر به‌معروف و نهی از منکر دو اصل فراموش‌شده در جامعه است و اقدام امر به‌معروف و نهی از منکر متوجه کل امت‌های اسلامی است. انتهای پیام/2255/ک30

http://fna.ir/KF3ABK





94/09/14 - 15:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن