تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815294929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام راه های اصلی و فرعی کردستان به غیر از 50 روستا باز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سنندج- ایرنا- بعد از بارش سنگین برف و کولاک شدید در استان کردستان که از شامگاه شنبه این هفته آغاز شده بود و تا روز دوشنبه ادامه داشت اکنون تمام راه های اصلی و فرعی استان باز اما راه 50 روستا بسته است.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این مطلب و با اعلام اینکه در سطح راه های اصلی و فرعی در استان مشکلی نداریم و تردد برقرار است گفت: نیروهای راهداری در چند روز اخیر به صورت آماده باش در تمام محورها مستقر بودند و مانع از بسته شدن راه های اصلی و فرعی شدند.
محمدراشد مدرس گرجی با اشاره به اینکه در روزهای یکشنبه و دوسنبه این هفته شاهد بارش برف سنگین و کولاک شدید و به تبع آن یخبندان و لغزندگی در سطح جاده های استان بودیم افزود: نیروهای راهداری با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات موجود به صورت شبانه روزی در جاده ها مشغول برفروبی و نمک پاشی بودند.
او با بیان اینکه در اثر این بارش ها راه هزار روستای استان مسدود شده بود، گفت: عملیات راهداری برای بازگشایی این راه ها در زمان بارش ها شروع شد و اکنون تنها راه 50 روستا در شهرستان های بانه، سقز، دیواندره و بیجار بسته است.
به گفته او همچنین گردنه تته در شهرستان سروآباد که این شهرستان را به شهرستان پاوه در استان کرمانشاه متصل می کند همچنان بسته است.
وی اظها کرد: بیش از 300 دستگاه ماشین ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

چهارشنبه ، ۱۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن