تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805608498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل،7روز مانده به 18سالگی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قتل،7روز مانده به 18سالگی
کد خبر: ۵۵۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ - 08 December 2015


پسر نوجوان که‌ متهم است دختر مورد علاقه‌اش را کشته، دیروز برای دومین بار در حالی پای میز محاکمه ایستاد که هنور اثری از جنازه پیدا نشده است.

به گزارش فرهیختگان، وکیل متهم درخواست اعمال ماده 91 قانون مجازات جدید را مطرح کرد و از هیات قضایی خواست تا موکلش برای بررسی سن عقلی به پزشکی قانونی معرفی شود.

رسیدگی به این پرونده از شامگاه دوازدهم اسفند 92 به‌دنبال ناپدید شدن دختر 20 ساله‌ای به نام غزاله در دستور کار پلیس قرار گرفت. پلیس در بررسی‌ها به رابطه این دختر با پسر 18 ساله‌ای به ‌نام آرمان پی برد. وقتی پلیس در اتاق آرمان با آثار لکه‌های خون روبه‌رو شد، او را بازداشت کرد، اما او منکر رابطه پنهانی با غزاله شد. او البته در بازجویی‌های بعدی به قتل اعتراف کرد.

 اعتراف به جنایت عشقی

آرمان به ماموران گفت: «وقتی پدر و مادرم در خانه نبودند غزاله را به خانه‌مان دعوت کردم تا با او صحبت کنم. او به من گفت می‌خواهد برای زندگی به خارج از کشور برود و بهتر است رابطه‌مان را با هم تمام کنیم. من که به او علاقه‌مند بودم از شنیدن این حرف عصبانی شدم، در اوج عصبانیت سرش را به کنار تخت کوبیدم و چند ضربه با میله بارفیکس به سرش زدم، چون ترسیده بودم جنازه را داخل یک چمدان گذاشتم و در خیابان رها کردم.» به‌دنبال اعترافات این پسر و بازسازی صحنه جرم، او در حالی پای میز محاکمه ایستاد که پدر و مادر غزاله برای قاتل دخترشان حکم قصاص خواستند.

آرمان در دادگاه منکر قتل عمدی شد و گفت: «من قبلا تحت فشار به قتل عمدی غزاله اعتراف کرده بودم. اما حالا می‌گویم من او را نکشتم و بی‌گناهم. غزاله در راه‌پله‌ها به زمین افتاد و جان سپرد.»

 تایید سلامت روانی متهم

ادامه این جلسه برای معرفی پسر نوجوان به کمیسیون پزشکی قانونی به جلسه بعد موکول شد.
پزشکی قانونی سلامت روانی آرمان را تایید و اعلام کرد او در حالی که 17 سال و 358 روز داشته، دست به جنایت زده است.

او دیروز برای دومین بار در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست اصغر عبداللهی و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

 در این جلسه وکیل اولیای دم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: «غزاله قصد داشته برای زندگی از کشور خارج شود و احتمالا آرمان نیز سر همین موضوع با او درگیر شده است. خونی بودن میله بارفیکس نیز تایید می‌کند که پسر جوان با میله به سر غزاله زده و او را کشته است. از این رو از طرف پدر و مادر غزاله برای آرمان تقاضای قصاص دارم.»

 انکار جنایت

نوبت دفاع به آرمان که رسید، گفت: «من غزاله را نکشتم. او در غیاب خانواده‌ام به خانه‌مان آمد و گفت قصد دارد به سفر خارج از کشور برود. او می‌خواست از خانه‌مان خارج شود که یک‌باره صدای فریاد او را شنیدم. وقتی خودم را به راه‌پله‌ها رساندم دیدم غزاله بیهوش در پله‌ها افتاده است. من او را به خانه آوردم و از ترس اینکه پدر و مادرم سر برسند جنازه را داخل یک چمدان چرخ‌دار گذاشتم و به سر خیابان بردم و آن را در کنار یک سطل زباله رها کردم.»

او درباره خون آلود بودن میله بارفیکس نیز گفت: «وقتی جنازه را از راه‌پله‌ها به داخل خانه منتقل کردم دستانم خونی بود و احتمالا دستانم با میله بارفیکس برخورد کرده و موجب خون آلود شدن آن شده است.»

او افزود: «من 76 روز بازداشت بودم و شرایط سختی را تجربه کردم. من که قبل از این ماجرا حتی یک شب را هم جدا از پدر و مادرم سپری نکرده بودم، برای رهایی از این وضعیت به قتل اعتراف کردم، اما حالا می‌گویم بی‌گناهم و در مرگ غزاله دستی نداشته‌ام.»

 درخواست اعمال ماده 91

سپس وکیل متهم روبه‌روی هیات قضایی ایستاد و گفت: «موکلم هنگام ارتکاب جرم زیر 18سال داشته است. از این رو تقاضا دارم برای بررسی سن عقلی‌اش به کمیسیون پزشکی قانونی منتقل شود تا در صورت اثبات این موضوع، ماده 91 قانون جدید مجازات اسلامی که برای متهمان زیر 18 سال امتیازی ویژه قائل شده است، درباره موکلم اعمال شود.»

این وکیل دادگستری ادامه داد: «در بررسی‌ها مشخص‌شده چند روز بعد از ناپدید شدن غزاله، صفحه فیسبوک او بسته شده و با توجه به پیدا نشدن اثری از جنازه احتمال می‌رود این دختر هنوز زنده باشد.»

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن