تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806847426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۰۰۰ نفر از مسافران زمستانی در استان قزوین اسکان یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون امور عمرانی استاندار قزوین:
۶۰۰۰ نفر از مسافران زمستانی در استان قزوین اسکان یافتند

امداد و نجات - برف و کولاک - زنجیر چرخ


شناسهٔ خبر: 2993592 - دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
استانها > قزوین

قزوین- معاون امورعمرانی استاندار قزوین گفت: در پی بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان قزوین با تلاش نیروهای امدادی بیش از شش هزار نفر از مسافران و در راه ماندگان در استان قزوین اسکان یافتند. به گزارش خبرنگار مهر، در پی بارش شدید برف که از روز گذشته در محورهای مواصلاتی و مناطق کوهستانی استان قزوین آغاز شده و ادامه دارد مسافران و رانندگان عبوری در برخی مسیرها گرفتار شدند که نیروهای امدادی استان به کمک آنها شتافته و زمینه اسکان و کمکرسانی به آنها را فراهم کردند. منوچهر حبیی معاون عمرانی استانداری قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت امداد رسانی به مسافران در راه مانده اظهارداشت: در پی بارش برف در استان تمامی نیروهای امدادی استان در قالب تیم امدادو نجات برای کمک رسانی بسیج شدند و خوشبختانه با اقدام بموقع از هرگونه حادثه ناگواری که جان مسافران را به خطر بیندازد جلوگیری شد. وی افزود: در رروز گذشته بیش از شش هزار نفر از مسافران و در راه ماندگان در قزوین به صورت اضطراری اسکان یافتند و با کمک راهداران برای بازگشایی مسیرهای پر برف اقدام شده است.

معاون امورعمرانی استاندار قزوین گفت: از شب گذشته تاکنون به هشت هزار و ۲۶۹ نفر از مسافرین و در راه ماندگان توسط ۴۵۰ نفر نیروی امدادی، ۲۵۹ دستگاه ماشین آلات سنگین و کمک دار و ۳۲ دستگاه آمبولانس در قالب ۸۴ تیم عملیاتی امدادرسانی شده است. قائم مقام استاندار در ستاد مدیریت بحران تصریح کرد: با اعلام اینکه شش هزار نفر از مسافرین  و در راه ماندگان در قزوین اسکان اضطراری یافتند خاطر نشان کرد: 
وی گفت: فرمانداران بر عملیات امدادرسانی و راهداری نظارت مستقیم دارند و با اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری ها برای اسکان مسافرین و در راه ماندگان درمساجد و مراکز پیش بینی شده هماهنگی های لازم صورت گرفته است.
 قائم مقام استاندار در ستاد مدیریت بحران افزود: رضا گروسی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان هم در این باره گفت: با تشکیل ۸۴ تیم عملیاتی کار امدادرسانی به مسافران در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفت. گروسی افزود: هشدارهای لازم در خصوص بارش سنگین برف به ادارات و دستگاههای اجرایی بویژه دستگاه های امدادرسان به صورت مکتوب اعلام شده بود که پیرو آن نیروهای امدادی و هلال احمر در محل ماموریت مستقر شدند.

وی بیان کرد: با تاکید استاندار قزوین، از روز گذشته با شروع تاریکی هوا مدیران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران به همراه نیروها و عوامل امدادی در محور های مواصلاتی و راهدارخانه ها و راه های اصلی مستقر شدند. سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان گفت: جاده های قزوین به کوهین، آزادراه قزوین به رشت، جاده قدیم قزوین به تاکستان و آزاد راه قزوین به زنجان بیشترین میزان کولاک را داشت و علی رغم  فعالیت گروههای راهداری برای بازگشایی مسیرهای مواصلاتی به دلیل شدت برف و کولاک از ساعت ۲۲ شب گذشته آزادراه قزوین- زنجان و مسیر قزوین -کوهین مسدود شده و تردد خودرو ها به دلیل تامین امنیت مسافرین و رانندگان توسط عوامل ناجا و پلیس راه  ممنوع اعلام شده است. وی بیان کرد: تردد در مسیر آزاد راه قزوین- رشت نیز از شب گذشته با کندی شدیدی همراه بود اما در تمامی ساعات تردد و جریان داشت و عوامل اداره راه تمام وقت در مسیر حضور داشتند اما در حال حاضر آزادراه قزوین-رشت مسدود است و تلاش ها برای بازگشایی مسیرها توسط عوامل راهداری درحال انجام است. گروسی افزود: از شب گذشته تا صبح امروز ۱۶ آذرماه تعداد دو هزار و ۴۵۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین از میان برف و کولاک رها شده و به ۸۲۶۹ نفر امدادرسانی صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان  ادامه داد: علاوه بر آن ۶۰۰۰ نفر در محورهای مواصلاتی اسکان اضطراری  یافتند و ۴۰۷۲ تخته پتو، ۴۰۵۰ بسته جیره خشک، ۶۰۰۰ قرص نان در بین مسافرین و در راه ماندگان توزیع شد. گروسی افزود: این خدمات و امدادرسانی به مسافرین و در راه ماندگان توسط ۴۵۰ نفر نیروی امدادی در قالب ۸۴ تیم عملیاتی، ۲۵۹ دستگاه ماشین آلات سنگین و کمک دار و ۳۲ دستگاه آمبولانس انجام شد و نیروها هم اکنون در محورها مشغول امدادرسانی و بازگشایی مسیرها هستند. وی بیان کرد: بیشترین اسکان در محدوده شهرستان تاکستان با ۱۸۵۰ نفر و بیشترین امدادرسانی در محدوده محورهای مواصلاتی شهرستان قزوین با ۳۸۲۰ نفر انجام شد.                                         =============
۳۰۰۰ نفر از مسافران در راه مانده در قزوین اسکان یافتند
      
قزوین- فرماندار قزوین از اسکان سه هزار نفر از مسافران در راه مانده در پی بارش برف و وقوع کولاک دیشب و امروز خبر داد.     
سید علی موسوی گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این افراد که بر اثر بارش برف و وقوع کولاک در محورهای مواصلاتی قزوین – رشت و قزوین، زنجان گرفتار شده بودند با تلاش نیروهای راهداری، امدادگران هلال احمر، پلیس راه و بسیج در راهدارخانه ها، امامزاده ها و مساجد شهرهای قزوین، اقبالیه، کوهین و محمودآباد و روستاهای طول مسیر اسکان یافتند.
وی افزود: رهاسازی یک هزارو۳۰۰ دستگاه خودرو، توزیع یکهزارو ۱۵۰ تخته پتو، شش هزار قرص نان و یکهزار بسته جیره غذایی از جمله فعالیت های امدادی صورت گرفته در محورهای مواصلاتی این شهرستان بوده است.
فرماندار قزوین افزود : گردنه های کوهین در مسیر قزوین – رشت، بهرام آباد، کماسار  و قسطین لار در مسیر قزوین -  الموت و محور قزوین – زنجان از جمله محورهایی بود که عملیات بازگشایی مسیر و امدادرسانی در آن صورت گرفته است.
وی از آماده باش کامل نیروهای امدادی شهرستان قزوین خبر داد و گفت : با وجود تلاش بی وقفه راهداران و دیگر عوامل امدادی آزاد راههای قزوین _  رشت و قزوین – زنجان به دلیل کولاک شدید هم اکنون مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی جاده های قدیم این محورها ادامه دارد.
فرماندار قزوین در ادامه بر لزوم رعایت نکات ایمنی تاکید و توصیه کرد : شهروندان ضمن پرهیز از مسافرت های غیر ضروری در صورت مسافرت با اطمینان از  سوخت کافی، سلامت تجهیزات گرمایشی و برف پاک کن خودرو زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.  
موسوی با اشاره به اینکه شهرستان قزوین با توجه به قرار داشتن در مسیر ارتباطی جنوب و مرکز کشور به شمال و شمالغرب از جمله کریدورهای ارتباطی مهم کشور محسوب می شود تصریح کرد : در طرح زمستانی امسال ۱۵۰ نفر نیروی راهداری با ۸۰ دستگاه ماشین آلات و نیروهای پلیس راه، هلال احمر، امداد خودرو و اورژانس در گردنه ها و مناطق صعب العبور شهرستان قزوین آماده باش هستند.      









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن