تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرایه اتوبوس به مقصد مشهد گران می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کرایه اتوبوس به مقصد مشهد گران می‌شود
کد خبر: ۵۵۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ - 06 December 2015


مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: با هدف ایجاد انگیزش در مالکان ناوگان حمل و نقل برون شهری و ارائه خدمات بهینه نرخ كرایه اتوبوس ۲۰ درصد در ایام پایانی ماه صفر افزایش پیدا می كند.

به گزارش مهر، جواد وحدتی فر ظهر یكشنبه در نشست خبری تالار اجتماعات پایانه امام رضا (ع) برگزار شد، ‌اظهار كرد: با هدف ایجاد انگیزش در بین مالكان خودرو های مسافربری و تامین خودرو های مورد نیاز برای انتقال و جا به جایی زائران نرخ کرایه اتو بوس های برون شهری از سایر استان ها به مقصد مشهد و همچنین بالعکس ۲۰ درصد گران می شود.

وی توضیح داد: در همین راستا اتوبوس های برون شهری در مسیر های كرمان-مشهد، اصفهان-مشهد و یزد-مشهد و سایر شهرستان از بیستم  آذر ماه سال جاری لغایت ۲۳ آذر ماه با  ۲۰ درصد افزایش قیمت خدمات ارایه می دهند.

وحذتی فر یادآور شد: از آنجا که در دهه پایانی ماه صفر شاهد حضور میلیونی زائران برای شرکت در مراسم رحلت رسول مکرم اسلام(ص) و همچنین شهادت امام هشتم هستیم لذا این تصمیم در راستای ایجاد انگیزش برای تامین خودرو های مورد نیاز انجام پذیرفته و افزایش بهای بلطی موقتی است.

وی با بیان اینكه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ‌افزود: در همین راستا جابجایی روزانه مسافران و زائران از شهرهای مرزی از دهم لغایت ۱۷ آذرماه سال جاری توسط ۲۲۰ الی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در دستور كار قرار گرفت.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی بیان كرد: در راستای خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) از ۱۷ آذرماه سال جاری تمامی دستگاه های اتوبوس در نظر گرفته شده در مرزهای شلمچه، ‌ مهران و چزابه در استان آماده باش هستند.

وی با بیان اینكه از سایر استان های كشور نیز انتظار داریم در خصوص جابه جایی مسافر همكاری های لازم را داشته باشند گفت: در حال حاضر مكاتبات لازم با استان های معین كشور انجام شده است.

وحدتی فر از دستگاه های اجرایی استان به ویژه ارتش و نیروهای انتظامی درخواست كرد تا در ایام پایانی ماه صفر اعزام خاصی نداشته باشند تا بتوان از ظرفیت های حمل و نقلی آنها در جهت خدمت رسانی به زائران حرم رضوی استفاده كرد.

وی همچنین از آماده باش ۳۰ تا ۳۵ دستگاه اتوبوس مخصوص مسافران افغانستان خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم در این خصوص با اداره كل اتباع خارجی استانداری خراسان رضوی انجام شده است.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن