تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820785727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائیل به دنبال توسعه و افزایش شهرک سازی در جولان اشغالی


واضح آرشیو وب فارسی:قدسنا: دو ارگان دولتی رژیم صهیونیستی از توسعه شهرک سازی های جدید در بلندی های جولان در پنج سال آینده خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری فلسطینیان 48، شهرداری شهرک صهیونیست نشین "کتسرین" و شورای منطقه ای شهرک های جولان اشغالی مدعی شدند که اگر دیوان سالاری اسرائیل نبود، می توانستند طی یک سال تعداد شهرک نشینان را به دو برابر افزایش دهند.
این دو سازمان فعال در زمینه شهرک سازی تاکید کردند که در گذشته از طریق طرح ها و کمپین هایی، یهودیان را برای اسکان در شهرک جولان اشغالی تشویق می کردند، اما اکنون شرایط تغییر کرده و تعداد اسرائیلی هایی که قصد اسکان در شهرک های جولان را دارند افزایش یافته است.
این گزارش مدعی شده هشت هزار شهرک نشین صهیونیست در شهرک «کتسرین» -بزرگترین شهرک در جولان اشغالی- زندگی می کنند که براساس طرح های ارائه شده، پیش بینی می شود که تعداد صهیونیست های این شهرک در سال 2020 به 20 هزار نفر برسد.
دیمتری أفرتساف ، شهردار شهرک کتسرین نیز در اینباره مدعی شد که افزایش تعداد درخواست های یهودیان برای اسکان در این شهرک، به دنبال تاکید دولت بر اینکه بلندی های جولان هرگز به سوریه باز نمی گردد و منطقه ای متعلق به اسرائیل است، صورت گرفته است.
این مقام ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قدس ]
اسرائیل به دنبال توسعه و افزایش شهرک سازی در جولان اشغالی






یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدسنا]
[مشاهده در: www.qodsna.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن