تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوشیاری مأموران موجب جلوگیری از بروز حادثه شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هوشیاری مأموران موجب جلوگیری از بروز حادثه شد
کد خبر: ۵۵۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ - 05 December 2015


عضو کمیسیون‌ امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: مأموران در بازرسی از اسباب‌بازی‌ها متوجه شدند که در بدنه این محصولات یک نوع چاشنی انفجاری دستی کار گذاشته شده که پس از استفاده از آن منفجر می‌شدند، البته خوشبختانه تاکنون در این رابطه با هوشیاری مأموران و بازرسان، هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و نخواهد داد.

احمد شوهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به کشف کشف بسته‌های مشکوک در مرزهای مهران و خوزستان، گفت: این بسته‌های بیشتر در قالب بسته‌های اسباب‌بازی بوده و تعداد آن بسیار کم است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نیروی‌های انتظامی در مرزها در بررسی کالاها و اجناس مسافران و زائران به برخی بسته‌های مشکوک برخوردند که در نهایت پس از بازرسی تخصصی در چندین اسباب‌بازی که بیشتر محصولاتی شبیه هلی‌کوپتر بودند، مسائل جدیدی به چشم خورد.

وی گفت:‌ مأموران در بازرسی از اسباب‌بازی‌ها متوجه شدند که در بدنه این محصولات یک نوع چاشنی انفجاری دستی کار گذاشته شده که پس از استفاده از آن، عملا این کالاها منفجر می‌شدند، البته خوشبختانه تاکنون در این رابطه با هوشیاری مأموران و بازرسان، هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و نخواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: این نکته بسیار قابل توجه است که اسباب بازی مشکوک به صورت مجانی و رایگان در خاک عراق در اختیار زائران و مسافران قرار گذاشته شده است، البته از توزیع‌کنندگان و مسببان این موضوع اطلاعاتی در اختیار نیست.

شوهانی افزود:‌ این اتفاقات چند روز گذشته مسائل خیلی جدی نیست و اقدامات صورت گرفته تنها در جهت پیگیری از وقوع حوادث بوده است و در شرایط کنونی تمام برنامه‌ها در آرامش و به صورت مطلوب در حال اجرا است.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن