تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821016461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش آمانو در راستاي حفظ آبروي آژانس بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۹ب.ظ)
هافينگتون پست: گزارش آمانو در راستاي حفظ آبروي آژانس بود موج - يک رسانه آمريکايي طي گزارشي با انتقاد از سياست شکست خورده طرح اتهامات عليه ايران نوشت: گزارش نهايي مدير کل آژانس اتمي صرفا براي حفظ آبروي اين سازمان بود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، در گزارش اخير مديرکل آژانس اتمي، آمانو مجبور بود بپذيرد که اطلاعاتش در خصوص ادعاهاي گذشته بي اساس بوده است.
هافينگتون پست طي گزارشي با عنوان کردن اين مطلب افزود: هيچ مدرک قابل اثباتي براي احياي دوباره موضوع PMD وجود نداشت. به واقع پرونده PMD ايران بر اساس الگوي تحليلي مشابهي شکل گرفته بود که اسرائيل پيشتر از آن در مورد عراق استفاده کرده بود.
اسرائيل پيش از اين به فعاليت هايي در عراق اشاره کرده بود که با «کاربرد دوگانه» هم قابل استفاده در برنامه ساخت تسليحات هسته اي بود و هم غيرنظامي و غير هسته اي. در نهايت اطلاعات هر دو مورد (عراق و ايران) اشتباه از آب در آمد.
هافينگتون پست در انتهاي اين گزارش تاکيد کرد: گزارش آمانو بيشتر شبيه يک اقدام سياسي براي حفظ آبروي اين سازمان بود تا يک گزارش فني.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن