تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805695850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص کل 27 واحد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۹ب.ظ)
واکنش بازار سرمايه به انتشار گزارش جديد سازمان انرژي اتمي شاخص کل 27 واحد افزايش يافت موج - در پايان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 27 واحد افزايش به ارتفاع 62577 رسيد.
امروز بازار بورس با وجود گزارش تقريبا خوب آژانس انرژي اتمي و افزايش احتمال برداشتن سريع تر تحريم ها تحول قابل توجهي را تجربه نکرد، اين در حالي است که شرايط خاصي بر تصميم سرمايه گذاران حاکم بود که شايد بتوان آن را به سرمايه گذاران حقيقي و بزرگ نسبت داد و آن عدم واکنش آن ها به بسياري از متغيرها است. به عنوان مثال تاکيد زياد بر قيمت خوراک پتروشيمي ها باعث شده تا سهم هايي از پتروشيمي ها که صادرات انجام مي دهند، واکنش چنداني نسبت به تغييرات يا رشد دلار از خود نشان ندهند.
در پايان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 27 واحد افزايش به ارتفاع 62577 رسيد و شاخص کل هم وزن نيز با 4 واحد افزايش به رقم 9728 رسيد همچنين حجم کل معاملات امروز 264 ميليون سهم بود که نماد هاي تاپيکو، وغدير، رمپنا و جم بيشترين تاثير مثبت را بر شاخص کل و خودرو، شبندر و وبملت بيشترين تاثير منفي را بر آن گذاشتند ضمن اين که شاخص کل فرابورس با دو واحد افزايش به رقم 691 رسيد و نمادهاي ورگردش، هرمز و مارون از تاثيرگذاران مثبت بر شاخص کل فرابورس و زاگرس و مارون تاثيرگذاران منفي بودند.

معاملات يک هزار و 341 ميليارد ريالي فرابورس در نخستين روز هفته
معاملات نخستين روز هفته در فرابورس با رشد 2.18 واحدي آيفکس در مقايسه با روز معاملاتي پيشين به اتمام رسيد و 73 ميليون و 910 هزار ورقه بهادار به ارزش يک هزار و 341 ميليارد و 330 ميليون ريال مورد معامله قرار گرفت.
بيشترين حجم معاملات به داد و ستد 10 ميليون و 690 هزار سهم بهمن ديزل به ارزش 38 ميليارد و 210 ميليون ريال اختصاص يافت و نماد شرکت‌هاي بهمن ديزل، پالايش نفت لاوان، توسعه خدمات بندري سينا، ذوب آهن اصفهان، بانک دي، پالايش نفت تهران و پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان پربازديدترين نمادهاي امروز بازار بودند.

بيشترين افزايش قيمت
شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري اقتصاد نوين، بيمه آرمان و بانک گردشگري بيشترين افزايش قيمت و شرکت‌هاي مرجان‌کار، تدبيرگران فارس و خوزستان و شاهد بيشترين افت قيمت را در جريان معاملات شنبه تجربه کردند.
در بازار ابزاهاي نوين مالي، صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد آفرين پارسيان با معامله 346 هزار و 300 سهم بيشترين حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت شهرداري شيراز با داد و ستد 400 هزار ورقه بهادار، بيشترين حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
خريد و فروش اسناد خزانه اسلامي در روز جاري با قيمت 935 هزار و 421 ريال به پايان رسيد و نرخ بازده تا سررسيد اين اوراق با 0.8 درصد افزايش نسبت به روز معاملاتي قبل، معادل 26 درصد شد.
هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن امروز با افت قيمت در همه نمادها در بازه 675 تا 690 ريال داد و ستد شد.

توقف نماد معاملاتي شرکت صنعتي و معدني شمال شرق شاهرود
در روز جاري نماد معاملاتي شرکت صنعتي و معدني شمال شرق شاهرود با توجه به دريافت اطلاعات با اهميت متوقف شد؛ ضمن آنکه، مدت اعتبار اوراق گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن صادره 15 آذر1392 در نماد معاملاتي تسه9209، جهت نقل و انتقال (خريد و فروش و هبه) فردا به اتمام مي‌رسد و نماد معاملاتي مذکور در پايان معاملات فردا متوقف خواهد شد.

شپلي بيترين حجم معاملات را در اختيار گرفت
گروه محصولات شيميايي بيشترين حجم معاملات خود را در اختيار شپلي قرار داد و بيشترين معامله گران اين سهم را حقيقي ها تشکيل دادند و در قيمت 2411 ريال يک درصد افزايش قيمت را تجربه کرد همچنين پترول نيز در قيمت 1444 ريال با حجم چهار ميليوني خود در بازه مثبت بازار حضور يافت که ورود حقوقي به اين سهم دو و نيم ميليون و خروجش از آن ناچيز بود ضمن اين که تاپيکو نيز در قيمت 2260 ريال حدود سه درصد افزايش قيمت را اعلام کرد که ورود حقوقي به اين سهم دو و نيم ميليون و خروجش از آن ناچيز بود در ادامه بايد گفت که از ديگر نمادهاي مثبت اين گروه مي توان به شفارس، شکربن و شمواد اشاره کرد.

وغدير رهبر گروه شد
گروه شرکت هاي چند رشته اي صنعتي بيشترين حجم معاملات خود را به وغدير تقديم کرد و در قيمت 1982 ريال دو و نيم درصد افزايش قيمت را ثبت کرده که ورود حقوقي به اين سهم 4 ميليون و خروجش از آن بيش از سه ميليون سهم بود همچنين وبانک با يک ميليون سهم در قيمت 3756 ريال در بازه مثبت بازار حضور يافت که ورود حقوقي به اين سهم يک ميليون و خروجش از آن قابل توجه نبود گفتني است که دو نماد واميد و وصندوق دو نماد قرمزرنگ اين گروه بودند.

خودوريي هاي پرحجم
گروه خودرويي ها معاملات پرحجمي را به ثبت رساندند و خودرو نيز با 19 ميليون حجم در صدر جدول حجم معاملاتي قرار گرفت که حقوقي ها بيش از يک ميليون سهم را خريدند و به اندازه 4 ميليون سهم را به فروش رساندند همچنين خديزل نيز در قيمت 3541 ريال بيش از يک درصد کاهش قيمت را تجربه کرده و با 10 ميليون حجم معاملاتي شاهد ورود سه ميليون حقوقي و خروج ناچيز حقوقي ها بود ضمن اين که خزاميا نيز در قيمت 1098 ريال پنج ميليون حجم معاملات را به دوش کشيده و ورود حقوقي ها به اين سهم بيش از دو ميليون و خروجش از آن يک و نيم ميليون سهم بود در ادامه بايد گفت که خساپا نيز در قيمت 959 ريال وارد بازه قرمز بازار شد و حجم معاملات سه ميليوني را صاحب شد که ورود حقوقي به اين سهم ناچيز و خروج حقوقي از اين سهم يک ميليون سهم بود شايان ذکر است که خپارس در قيمت 844 ريال نه و نيم ميليون حجم معاملاتي را در اختيار گرفت و بيشتر معامله گران اين سهم حقيقي ها بودند.

حضور بانکي ها در بازه مثبت
گروه بانکي ها اکثرا در بازه مثبت بازار حضور يافتند و وبصادر با 14 ميليون حجم بيشترين حجم معاملات اين گروه را در اختيار گرفت و در قيمت پاياني 861 ريال سبزپوش شد که ورود حقوقي به اين سهم 8 ميليون و خروجش از آن بيش از دو ميليون سهم بود همچني وسينا نيز در قيمت 1403 ريال حجم معاملات 10 ميليوني را از آن خود کرد که ورود حقوقي به اين سهم نه ميليون و خروجش از آن نه و نيم ميليون سهم بود ضمن اين که وگردش با افزايش قيمت بيش از 4 درصدي در قيمت 1245 ريال بسته شد و اکثر معامله گران اين سهم حقيقي ها بودند از ديگر نمادهاي پرحجم اين گروه مي توان به وتجارت و وبملت اشاره نمود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن