تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت رساني منسجم‌ به زائران اربعين با همدلي شورا و شهرداري پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۱ق.ظ)
خدمت رساني منسجم‌ به زائران اربعين با همدلي شورا و شهرداري پايتخت موج - معاون برنامه‌ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران گفت: با همدلي و هم‌زباني که ميان شورا و شهرداري پايتخت وجود دارد توانستيم امسال خدمت رساني منظم‌تر و منسجم‌تري را به زائران حسيني داشته باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر اماني، اظهار داشت: امسال براي دومين سال پياپي شوراي اسلامي شهر تهران براساس مصوبه‌اي به شهرداري پايتخت اجازه داد که در راستاي خدمت رساني به زائران اربعين خدمت رساني بکند و تسهيلات لازم را در اختيار هم‌وطنان قرار دهد.
وي افزود: بايد تأکيد کنم که خوشبختانه اين ابتکار شوراي اسلامي شهر تهران باعث شد که شهرداري‌هاي برخي کلان‌شهرها نيز امسال در اين حرکت بزرگ حضور پيدا کرده و خدمات رساني مناسبي را به زائران اربعين داشته باشند. قطعا بسياري از شهرداري‌هاي کلان‌شهرها و حتي شهرهاي کوچک نيز در سال آينده در اين حرکت عظيم پيش قدم خواهند شد.
اماني با اشاره به اين که شهرداري تهران امسال در 3 پايانه مرزي مهران، چذابه و شلمچه به زائران خدمت رساني مي‌کرد، تصريح کرد: يک بخشي از خدمات که امسال با استقبال خوب هم‌وطنان هم روبه‌رو شد ستاد راهنماي زائران بود که براي اولين بار اتفاق افتاد.
معاون برنامه‌ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال برخي از اعضاي محترم شوراي شهر هم در ايام اربعين به جمع راهپيمايان پيوستند و از نزديک خدمات رساني شهرداري پايتخت به هم‌وطنان را مشاهده کردند.
وي در ادامه با تأکيد بر اين که تمامي خدمت رسانان اعزامي از شهرداري تهران ضمن حضور داوطلبانه، با بيمه سفر به کربلا اعزام شدند، گفت: به اعتقاد ما اين اقدام مديريت شهري تهران که طي سال گذشته و امسال انجام شد در واقع يک نوع خدمت رساني به شهروندان عزيز تهراني هم است، زيرا؛ بخش عظيمي از زائران اربعين را هم‌وطنان تهراني تشکيل مي‌دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن