تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812995697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط مرگبار ميني‌بوس زائران به دره‌اي در جاده هراز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سقوط مرگبار ميني‌بوس زائران به دره‌اي در جاده هراز
سقوط ميني‌بوس حامل زائران برگشتي از كربلاي معلي به دره‌اي در جاد هراز 12 كشته و 6 زخمي برجاي گذاشت. تا لحظه تنظيم اين خبر هنوز جسد سه تن از كشته‌شدگان پيدا نشده است.
ساعت 13 و 40 دقيقه روز چهارشنبه 11 آذر ماه بود كه ميني‌بوس مسافربري با 18 سرنشين در منطقه وانا در كيلومتر 65 محور هراز به دره سقوط كرد. نخستين بررسي‌ها نشان داد مسافران اين اتوبوس زائران پياده روي كربلاي معلي بودند كه چند روز قبل از روستاي جزين بخش مركزي فريدونكنار مازندران به كربلا رفتند و هنگام برگشت خودروي آنها به داخل دره سقوط مي‌كند.
به گفته جمشيد نيكزاد، رئيس جمعيت هلال‌احمر آمل در اين حادثه از 18 سرنشين، هفت تن مصدوم شدند كه به بيمارستان 17 شهريور آمل منتقل شدند و يك نفر آنها در بيمارستان فوت كرد.
همچنین امدادگران در نخستین مرحله از جست‌وجو جسد هفت نفر از 11مفقودی این حادثه را در ته دره کشف کردند.

تلاش 13 تيم شامل 120 نفر براي يافتن مفقودان
جمشيد نيكزاد در ادامه گفت: تلاش براي يافتن مفقودان اين حادثه در روز سوم با 13 تيم شامل 120 نفر از ساعت 6 صبح ديروز آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
وي افزود: تعداد هشت تيم با 40 امدادگر و نجاتگر و همچنين يك تيم 12 نفره از دهياران، دو تيم پنج نفره از سازمان آتش‌نشاني و تيم‌هاي متعدد از نيروهاي مردمي با بيش از 60 نفر از اهالي منطقه در حال يافتن مفقودان هستند.
در همين حال ناصر چرخسار، رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر گفت: ظهر ديروز امدادگران پيكر يكي ديگر از جانباختگان اين حادثه را پيدا كردند و امدادگران همچنان در تلاشند تا سه مفقودی ديگر را پيدا كنند.
به گزارش «فارس»، بر اساس اعلام پليس‌راه علت اين حادثه سرعت غيرمجاز و لغزندگي سطح جاده بوده كه در جريان آن ميني‌بوس به ديواره كناري برخورد و به دره سقوط مي‌كند.
 

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن