تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت و نحوه مراقبت از کودکان دیابتی در مدرسه


واضح آرشیو وب فارسی:شفاف: تعداد زیادی از کودکان مبتلا به دیابت نوع 1 در مدارس حضور دارند که جهت مراقبت صحیح از آن ها، همکاری کودک، خانواده و پرسنل مدرسه ضروری است.
دکتر فاطمه سیاری فرد متخصص غدد و متابولیسم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دیابت نوع 1 یکی از شایع ترین بیماری های مزمن دوران کودکی است که مراقبت صحیح و مناسب از این کودکان با همکاری کودک، خانواده و پرسنل مدرسه ضرورت دارد. کودک دیابتی می تواند تمام فعالیت های مدرسه را مثل سایر کودکان انجام دهد، این کودکان نباید به دلیل بیماری از تحصیل در مدارس بدتر محروم شوند و یا مورد ترحم قرار بگیرند. برای دستیابی به این شرایط کودک باید در ساعات حضور در مدرسه از حمایت بزرگسالان آگاه از بیماری دیابت که از پرسنل مدرسه هستند برخوردار شود.
وی ادامه داد: در هر مدرسه لازم است چند نفر از پرسنل در مورد مراقبت های ضروری از کودکان دیابتی آگاهی کافی داشته باشند، این افراد باید آموزش های لازم را دیده باشند. سرپرستی این تیم به عهده مربی بهداشت یا پرستار مدرسه است که اطلاعات بیشتری در مورد مراقبت از کودکان دیابتی دارد. براساس استانداردهای انجمن دیابت آمریکا مراقبت سطح اول شامل آشنایی با دیابت و نیازهای اساسی دانش آموزان دیابتی، تشخیص کاهش و افزایش قندخون و تشخیص موقعیت های خطرناک است.
دکتر سیاری فرد ... [ مشاهده متن کامل خبر در شفاف ]

شنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شفاف]
[مشاهده در: www.shafaf.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن