تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813201530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عشق مردم به زیارت امام حسین(ع) از امتیازات تفکر شیعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: امام جمعه سیرجان عشق مردم به زیارت امام حسین(ع) را از امتیازات تفکر شیعی عنوان کرد و ادامه داد: در حفظ مکتب حسین(ع) و دفاع از ارزش های انقلاب کربلا، شیعیان تا پای جان ایستاده اند و این قدرت ایمان را نمی توان با هیچ قدرت جهانی مقایسه کرد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان گفت: همایش پیاده روی نجف تا کربلا حرکت تاریخی بود تا جهانیان با اسلام ناب محمدی و شیعه که سراسر عشق به یکدیگر و اهل بیت(ع) بود بیشتر آشنا شوند.
وی افزود: این حرکت در مقابل اسلام آمریکایی است که با آن موج اسلام هراسی به راه انداختند و اینگونه اسلام حقیقی را بیشتر به جهانیان معرفی کرد.
امام جمعه سیرجان، اسلام شیعه را اسلام محبت ، علاقه و عشق به همنوعان عنوان کرد و گفت : در اسلام شیعه تروریست جایگاهی ندارد و به هیچ انسان ظلمی نمی شود.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر امروز مستکبران عده زیادی را با نام مسلمان و یا زیر پرچمی به نام اسلام برای کشتار مردم پرورش می دهند، دست پرورده صهیونیسم و آمریکا است که با این شگرد و ترفند می خواهند مردم دنیا را با مسلمانان دشمن کنند.
وی از حضور گسترده مردم سیرجان در مراسم پیاده روی از شهر سیرجان تا مرقد مطهر امامزاده علی(ع) به مسافت 10 کیلومتر در روز اربعین قدردانی کرد.
حجت الاسلام حسینی عشق مردم به زیارت امام ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

شنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن