تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813041970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک سنگین آزادراه قزوین - کرج


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین در لاین جنوبی آزادراه قزوین - کرج خبر داد و گفت: از رانندگان می خواهیم تحت هیچ شرایطی در حاشیه آزاد راهها و جاده ها توقف نکنند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ بهرام زینلی در گفت و گو با ایرنا، ترافیک را در لاین جنوبی آزادراههای قزوین - رشت و قزوین - زنجان و نیز در بزرگراه قزوین - همدان نیمه سنگین و روان اعلام کرد و افزود: تردد در سایر جاده های ارتباطی این استان عادی و روان است.
وی به رانندگان هشدار داد: با توجه به سنگینی ترافیک در آزادراهها از رانندگان درخواست می شود با صبر و حوصله رانندگی کنند و ضمن خودداری از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خود، فاصله طولی خودرو خود را با وسیله نقلیه مقابل رعایت نمایند.
به گفته وی، با توجه به تاریکی هوا، از رانندگان درخواست می شود تا برای دید بهتر از چراغ های خودرو خود استفاده کرده و در طول مسیر نیز به هشدارهای پلیس مستقر در سطح راهها توجه کنند.
سرهنگ زینلی یادآور شد: خوشبختانه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان طی 24 ساعت گذشته باعث شده تا هیچگونه حادثه تلخ و ناگواری نداشته باشیم و امیدواریم روند رعایت این مقررات جهت ایمنی راننده و سرنشینان خودروها از سوی شهروندان همچنان در طول سال ادامه یابد.
استان قزوین دارای شش هزار 671 کیلومتر راه ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

جمعه ، ۱۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن