تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813012758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت ۳ هزار آواره در ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازداشت ۳ هزار آواره در ترکیه


مقامات ترک طی چهار روز گذشته، نزدیک به ۳ هزار آواره را که آماده بودند از دریای اژه عبور کنند تا به جزایر یونان بروند و همچنین نزدیک به ۳۰ قاچاقچی انسان را دستگیر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این عملیات در حالی انجام شد که یکشنبه گذشته مقامات کشورهای اتحادیه اروپا و احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه توافقنامه ای را برای مقابله با موج آوارگان امضا کردند.
  از روز سه شنبه، نزدیک به 300 ژاندارم ترک، 2933 نفر را که اکثر آنها را آوارگان سوری و عراقی تشکیل می دهند در منطقه چناق قلعه در شمال غربی ترکیه و مقابل جزیره لسبوس، دستگیر و 35 قاچاقچی انسان را بازداشت کردند. روز دوشنبه نیز از ورود 1300 آواره به جزیره لسبوس جلوگیری شد.
  ترکیه اعلام کرده است از آغاز سال، 47 هزار و 622 نفر را که قصد داشته اند از چناق قلعه به یونان بروند، دستگیر کرده و بیش از 79 هزار آواره را که در دریا گرفتار بودند نجات داده است.
 


جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن