تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک نیمه‌ سنگین در جاده مهران - ایلام


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ترافیک نیمه‌ سنگین در جاده مهران - ایلام




سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور مهران به ایلام، از باراش باران و برف در محورهای مواصلاتی شمال و غرب کشور و انسداد دو محور اسالم به خلخال و خلخال به پونل خبر داد.





خبرگزاری تسنیم: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور مهران به ایلام، از باراش باران و برف در محورهای مواصلاتی شمال و غرب کشور و انسداد دو محور اسالم به خلخال و خلخال به پونل خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به ادامه داشتن موج بازگشت زائران حسینی از مرز مهران اظهار داشت: گزارش‌های دریافتی از محور مهران به ایلام حاکی از ترافیک نیمه سنگین زائران در این محور است.

وی افزود: با توجه به حجم بازگشت زائران پیش‌بینی می‌شود تا دو روز آینده همین وضعیت در محور مهران به ایلام ادامه داشته باشد ولی مسیرهای ورودی از محورهای شلمچه و چزابه، ترافیک روانی را داشته و زائران باید بازگشت از پایانه مرزی مهران را آخرین اولویت خود قرار دهند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه در تشریح وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور با اشاره به بارش برف در برخی از محورها گفت: در حال حاضر بارش برف در ارتفاعات کرج و محورهای چالوس و هراز ادامه دارد و لازم است تا رانندگان با توجه به وضعیت جوی، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد بارش باران در اکثر محورهای مازندران، لرستان و شرق تهران ادامه دارد و لازم است تا مسافران این محورها، به دنبال بارش باران و لغزنده بودن این معابر، با سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند.

رحمانی در پایان با اعلام خبر انسداد دو محور شمال غرب کشور به دنبال بارش برف و کولاک شدید گفت: در حال حاضر دو محور اسالم به خلخال و خلخال به پونل به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شده است.






تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن