تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816662345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حواشی کنفرانس پاریس: از دیدار اولاند و ابتکار تا سخنرانی ثروتمندترین فرد جهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حواشی کنفرانس پاریس: از دیدار اولاند و ابتکار تا سخنرانی ثروتمندترین فرد جهان جامعه > محیط زیست - مهمترین روز هایی که تصمیم گیرنده حیات روی کره زمین است، آغاز شده است این روز ها در پاریس سران 150 کشور در پاریس جمع شدند تا به دنبال چاره برای نجات کره زمین باشند، این مشکلی که کره زمین با آن روبرو است نه ترور است نه جنگ بلکه یک پدیده ای بسیار مرگبارتر؛ تغییرات آب و هوایی.

2 روز پیش، شروع 11 روز تاریخی ای برای نجات کره زمین بود. تغییرات آب و هوایی به سرعت در حال نابودی جهان است و اگر سران کشور ها و مردم برای جلوگیری از تغییرات آب و هوا موفق نشدیم به گفته دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس چه چیزی باید به کودکانمان بگوییم؟ او گفت: تمام حرف من این است، به جای اینکه فردا برای کودکانمان بهانه بیاوریم، باید بر علیه تغییرات اقلیم اقدام کنیم.
ملاقات ابتکار و اولاند ابتکار و اولاند در کنفرانس دیروز سران 150 کشور قرار داشتند؛ از ایران هم معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست ایران، به این اجلاس رفته بود. در این جلسه اولاند و ابتکار، کسی که به گفته یورونیوز قویترین زن دولت ایران است، با هم مکالمه ای هم داشتند.

ابتکار در این رابطه گفت: سلام آقای روحانی را به رئیس‌جمهور فرانسه ابلاغ کردم آقای اولاند هم به من اعلام کرد ما منتظر سفر آقای روحانی به فرانسه هستیم و همچنین بر افزایش همکاری‌های محیط ‌زیستی ایران و فرانسه تأکید و از آن استقبال کرد. سخنرانی بیل گیتس در این جلسه فرد دیگری هم قرار داشت؛ بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت و پولدارترین انسان جهان، یکی از افراد غیر سیاسی و محبوب ترین شرکت کننده این جلسه است. او در سخنرانی اش در این اجلاس گفت: من فکر کنم همه ما باور داریم که تغییرات آب و هوایی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم. ما به سرمایه گذاری های خصوصی و تحقیقات دولتی بیشتری نیاز داریم. فقیر ترین افراد کسانی هستند که از دستگاه های گرمایشی و برقی استفاده نمی کنند، اینها کسانی هستند که اگر جلو تغییرات آب و هوا را نگیریم بیشترین آسیب را می بینند. گفتنی است بیل گیتس برای استفاده از انرژی های سبز ائتلاف خصوصی جدیدی تشکیل داده است. صحبت های سیاسی
در میان این جلسه سران کشور ها از فرصت ها برای انجام مکالمات سیاسی استفاده کردند، اوباما و پوتین در اتاقی در رابطه با مسائل منطقه صحبت کردند، البته اردوغان و پوتین اصلا با هم صحبتی نکردند. در اوایل جلسه جین پینگ رئیس جمهور چین هم با باراک اوباما ملاقات کردند.

کاریکاتور نیویورک تایمز و شکل جدید برج ایفل کارتونیست نیویورک تایمز پاتریک چاپات هم این نقاشی را برای کنفراس پاریس کشید. منظور او اسفاده از انرژی ناشی از باد به جای سوخت های فسیلی است. نام این نقاشی:" آب و هوای پاریس؛ انتظار آمدن باد می آید "

حتی به مناسبت افتتاحیه این کنفرانس برج ایفل پیامی را روی خودش نوشت: 100 درصد تجدید پذیر !

منظور از این پیام استفاده از انرژی های تجدید پذیر است. 237

کلید واژه ها: تغییرات آب و هوایی -




پنجشنبه 12 آذر 1394 - 10:14:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن