تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغازپياده روي سوگواران حسيني به سمت حرم شاهچراغ (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۱۷ق.ظ)
آغازپياده روي سوگواران حسيني به سمت حرم شاهچراغ (ع) موج - چهلمين روز بزرگداشت حماسه کربلا (اربعين حسيني) با حرکت سوگواران سومين امام شيعيان به سمت حرم شاهچراغ (ع) با پاي پياده در نخستين ساعات روز چهارشنبه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، کاروان‌هاي پياده عزاداران از 10 نقطه شهر شيراز به سوي حرم مطهر شاهچراغ (ع) حرکت و در تجمع بزرگ عزاداران حسيني در اين حرم مطهر شرکت مي‌کنند و در اين مکان همراه با ديگر عزاداران حسيني به عزاداري و سوگواري مي‌پردازند.
بر پايه گفته مسئولان، عزاداري يکپارچه مردم در اربعين حسيني به صورت سينه زني واحد در شبستان امام خميني (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار مي‌شود.
هم چنين قرار است نماز ظهر و عصر اربعين حسيني با حضور مردم به امامت آيت الله سيد علي اصغر دستغيب توليت آستان مقدس احمدي و محمدي (ع) اقامه شود.
علي خواجه نژاديان، معاون تبليغات و ارتباطات آستان مقدس احمدي و محمدي (ع) با بيان اين که حرکت پياده دسته‌هاي عزاداري و هيات هاي مذهبي به سمت حرم حضرت احمدبن موسي (ع)، نمادي از همگامي و همراهي عزاداران سومين حرم اهل بيت (ع) با زائران پياده کربلاي معلي است، از عموم مردم براي حضور در اين برنامه معنوي دعوت کرد.
به گفته وي، در حاشيه مراسم روز اربعين، تصاوير زيبايي از کاروان‌هاي پياده زائران کربلاي معلي که در سال‌هاي گذشته توسط هنرمندان بسيجي تصويربرداري شده است در صحن مطهر به نمايش گذاشته خواهد شد.
ويژه برنامه‌هاي آستان مقدس احمدي و محمدي (ع) به مناسبت اربعين حسيني از سه شنبه دهم آذرماه جاري آغاز شده و تا روز 13 آذرماه ادامه خواهد داشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن