تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناجا: مرز مهران همچنان مسدود است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ناجا: مرز مهران همچنان مسدود است
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در محورهای مواصلاتی استان‌های مازندران، مرکزی، اراک و همچنین مسدود بودن مرز مهران خبر داد.
روز نو : سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در محورهای مواصلاتی استان‌های مازندران، مرکزی، اراک و همچنین مسدود بودن مرز مهران خبر داد.


سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور گفت: در حال حاضر در استان مازندران، ارتفاعات محور کندوان - هراز و فیروزکوه و ارتفاعات محور اراک به بروجرد در استان مرکزی بارش برف را داریم.


وی ادامه داد: در اکثر محورهای استان‌های البرز، ایلام، سمنان، کرمانشاه، تهران، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان بارش باران گزارش شده است. در استان زنجان محور زنجان - قزوین و زنجان – میانه، در استان کردستان محور قروه - همدان و بانه - سقز بارش باران اعلام شده است.


رحمانی همچنین درباره وضعیت جاده‌های مرزی ایلام و خوزستان گفت: ترافیک در استان ایلام، محور ایلام به مهران و برگشت به صورت پرحجم است. در مرز چذابه و شلمچه مشکلی نداریم. مرز مهران مسدود است و زایرین باید از مرز چذابه و شلمچه برای خروج از مرز اقدام کنند.


 




تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن