تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبور از مرز شلمچه بدون رواديد و گذرنامه امکان پذير نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴ب.ظ)
فرماندار خرمشهر: عبور از مرز شلمچه بدون رواديد و گذرنامه امکان پذير نيست موج - فرماندار ويژه خرمشهر گفت: تردد از مرز بين المللي شلمچه به عراق بدون داشتن گذرنامه امکان پذير نيست و مشتاقان شرکت در مراسم اربعين حسيني بدون گذرنامه و رواديد به مرز مراجعه نکنند.
به گزارش خبرگزاري موج، ولي الله حياتي فرماندار خرمشهر افزود: بر اساس توافق دولت ايران و عراق، هيچ زائري نمي‌تواند بدون رواديد وارد کشور عراق شود و زائران اربعين حسيني بايد حتماً گذرنامه و ويزاي معتبر همراه داشته باشند.
وي اظهار داشت: دولت عراق براي افرادي که بدون گذرنامه از مرز عبور کنند، قوانين سخت‌گيرانه اي وضع کرده است و از سفر زائران بدون گذرنامه جلوگيري مي‌شود.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ويژه خرمشهر گفت: از ورود و خروج افراد بدون گذرنامه و ويزا در مرز شلمچه خودداري شده و زائران مي‌توانند تنها با داشتن گذرنامه و ويزا تردد نمايند.
حياتي افزود: تمامي تدابير امنيتي و انتظامي براي رفاه حال زائران کربلاي حسيني در خرمشهر و مرز شلمچه انديشيده شده و تاکنون مشکل خاصي گزارش نشده است.
حسن قشقاوي، معاون کنسولي و مجلس وزير امور خارجه، نيز روز گذشته در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران رسانه هابا بيان اينکه ويزاي اربعين تحت هيچ شرايطي برداشته نمي‌شود، گفت: ويزاي اربعين تحت هيچ شرايطي برداشته نمي‌شود و تردد بدون ويزا صحت ندارد.
دو مرز چذابه و شلمچه در استان خوزستان و مهران در استان ايلام از مبادي تردد زائران اربعين حسيني به مقصد کربلاي معلي هستند.
مسير اهواز- چذابه حدود 110 کيلومتر و خرمشهر- شلمچه نيز 30 کيلومتر هست که زائران عتبات عاليات همه ساله از اين دو مسير راهي کشور عراق مي‌شوند.
در ايام اربعين پارسال 580 هزار زائر از مرز شلمچه براي حضور در عزاداري اربعين در کربلاي معلا تردد کردند که پيش بيني مي‌شود اين تعداد در سال جاري به بيش از يک ميليون نفر افزايش يابد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن