تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821202705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم تجليل از برترين‌هاي ورزش آذربايجان شرقي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مراسم تجليل از برترين‌هاي ورزش آذربايجان شرقي برگزار شد
خبرگزاري فارس: همزمان با مراسم اختتاميه بيست و سومين دوره تور بين‌المللي دوچرخه سواري آذربايجان از افتخار آفرينان برتر آذربايجان شرقي با مشاركت صدا و سيماي مركز استان در تالار پتروشيمي تبريز تجليل شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اين برنامه كه جمعه شب در راستاي سياست‌هاي مدون اداره كل تربيت بدني و صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي برگزار شد از برترين‌هاي ورزش استان آذربايجان‌شرقي تجليل بعمل آمد.
براساس اين گزارش، در اين جشن از «مسعود هاشم زاده» كشتي گير فرنگي كار، «رضا گل محمدي» جودوكار روشن دل، «بهنام خسروشاهي» دوچرخه سوار ، «قادر ميزباني» برترين ركابزن آسيا، «جلال خاكزاديه» ، «مهدي اصغري» و «سيامك صالح فرجزاده» دووميداني كاران معلول ، «كاظم رجبي» قويترين مرد معلولين جهان، «نسيم جعفري» اولين ووشو كار قهرمان آسيا، «آيتك معمارزاده» تكواندوكار ، «يوسف كرمي» اولين مدال آور المپيكي استان و «علي شكول» برترين شيرجه زن مسابقات آسيايي تجليل شد.
مديركل تربيت بدني استان آذربايجان شرقي در اين مراسم گفت: تور دوچرخه سواري آذربايجان براي ورزش استان و كشور نقطه عطف به حساب مي‌آيد و بر همه مسئولان است تا از برگزاري شايسته اين تور حمايت كنند.
جواد شهلايي افزود : بيست و سومين دوره تور بين المللي آذربايجان در دوره بيست و سوم از لحاظ فني و كيفيت برگزاري در سطح بالايي قرار داشت و اين را نماينده كميته جهاني دوچرخه سواري و داوران اعلام داشته اند و اين اتفاق نمي افتاد مگر با عنايات حق تعالي و حمايت هاي مسئولان استاني.
مدير تور بيست و سوم دوچرخه سواري آذربايجان در ادامه افزود : از لحظه حركت از تبريز در تمامي شهرهاي استانهاي آذربايجان شرقي ، غربي و اردبيل مورد حمايت مردم و مسئولان قرار گرفتيم و اين نشان توجه مردم به تور دوچرخه سواري بين‌المللي آذربايجان است و نبايد از حضور پرشور مردم اهر ، گلريزان مردم ملكان ، مهاباد ، مياندوآب گذشت كه با حضور خود صحنه هايي به ياد ماندني در خاطرات ثبت كردند.
وي برگزار تور را بسيار سنگين و فشرده دانست و اظهار داشت: تور بيست سوم بسيار سنگين و فشرده برگزار شد و حضور 13 تيم و بيش از 200 همراه نشان از توان بالاي تور است و جابجايي و كوچ اين تور از اين شهر به آن شهر با همه نفرات نياز به برنامه ريزي بسيار دقيق است كه از وظيفه مسئولان برگزار كننده تور سربلند بيرون آمدند.
وي در خصوص جوايز تيم ها كه بيش از 25 هزار دلار است گفت: جوايز تيمهاي خارجي تمام و كمال تقديم تيم ها شد و جوايز تيم هاي داخلي تا اواخر تير ماه بعد از واريز اين مبلغ از سوي سازمان تربيت بدني و فدراسيون دوچرخه سواري تقديم تيم هاي داخلي خواهد شد.
شهلايي افزود : دبيرخانه تور دوچرخه سواري براي برگزاري بيست و چهارم آن از هفته آينده آغاز به كار خواهد كرد تا در سالهاي آتي حضور تيمهاي قدرتمند را در تور شاهد باشيم.
وي در پايان از استانداري آذربايجان شرقي، فرمانداران ، شهرداري تبريز ، پليس راه استان هاي مسير تور ، پليس راهور تبريز ، هلال احمر آذربايجان شرقي، صدا و سيما مراكز استان ها، رسانه هاي گروهي ، نيروي انتظامي ، پتروشيمي تبريز ، منطقه آزاد تجاري ارس و كليه مسئولاني كه در برگزاري شايسته و در خور و شان منزلت استان تلاش كردند تقدير و تشكر كرد.
انتهاي پيام/ص
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن