تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805585493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

من به نهال ايده مردم ايران رأي مي‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۶ب.ظ)
من به نهال ايده مردم ايران رأي مي‌دهم موج - ناما تيم برنده در رويداد استارت آپ سبز تهران است که موفق شد در گروه کشورهاي خاورميانه و آفريقا قرار گيريد. بياييد به ناما رأي بدهيم و مدافع افکار خلاق و ايده‌هاي برتر کشورمان باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، رويداد استارت آپ سبز تهران در تاريخ 27. 8. 94 لغايت 29. 8. 94 با محوريت محيط زيست، منابع طبيعي و انرژي‌هاي پاک توسط انجمن علمي مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه تربيت مدرس و همکاري جمعي از اسپانسرها و حمايت معنوي سازمان حفاظت محيط زيست برگزار شد.
يکي از ويژگي هاي رويداد مذکور، تقارن زماني برگزاري آن (18 -20 نوامبر) با هفته جهاني کارآفريني (16-23 نوامبر) مي‌باشد که اين دوره را به يک رويداد جي اس بي (Global Startup Battle) تبديل نمود و به اين ترتيب ايده‌هاي برتر، شانس گرفتن جوايز جهاني را يافتند.

تيم "نهال ايده مردم ايران" (ناما)
بنا بر اين گزارش، ناما يکي از تيم‌هاي شرکت کننده در اين رويداد بود. که با ايده اوليهٔ انسيه اسماعيلي، کارشناس دفتر پژوهش و توسعه فناوري‌هاي محيط زيست تحت عنوان اوليه "درخت صالحات" توانست به عنوان يکي از 12 ايده برتر از بين 60 ايده مطرح شده توسط شرکت کنندگان رويداد و با حضور 10 نفر ديگر از شرکت کنندگان علاقه‌مند به اين ايده، متولد شود.
در مراسم اختتاميه اين تيم از سوي داوران رويداد، ناما به عنوان يکي از سه تيم برنده معرفي شد و به اين ترتيب شانس رقابت در عرصه ملي را يافت تا با ارسال يک کليپ سه دقيقه اي از ايده خود در رقابتي ما بين سه تيم برتر 14 رويداد استارت آپي برگزار شده در کشور در هفته جهاني کارآفريني حاضر شود.
اما در عرصه جهاني نيز برندگان رويدادهاي برگزار شده در اين هفته نير با ارسال کليپي 90 ثانيه اي فرصت معرفي ايده و طرح پياده سازي آن را دارند. در اين بين، تيم‌هايي که در مهلت زماني مقرر کليپ مربوطه را ثبت نام کنند، در مرحله اول به داوري اينترنتي عمومي گذاشته مي شوند. و در مراحل بعد تيم‌هاي انتخابي شده توسط داوران به رأي گيري گذاشته مي شوند. تيم ناما به عنوان تنها تيم برنده استارت آپ سبز تهران موفق شد در اين رقابت وارد شود و اکنون در گروه کشورهاي خاورميانه و آفريقا قرار گرفته است.
ايده اين تيم پيشنهاد ارائه خدمات کاشت درخت به عنوان يک هديه زنده، ماندگار، زيست محيطي و منحصر به فرد به کساني است که قصد هديه دادن دارند.
ناما اين امکان را در اختيار مشتريان خود مي‌گذارد که در ازاي پرداخت بهايي مشخص، درختي در يکي از مناطق برنامه ريزي شده براي کاربري جنگلي، کاشته شود. به اين ترتيب که از طريق سفارش تلفني و يا با ثبت آنلاين سفارش و ثبت مشخصات هديه دهنده، هديه گيرنده، موضوع و پيام هديه دهنده، سفارش انجام مي شود.
شرکت ناما ضمن انجام سفارش کاشت درخت و نصب تابلوي شناسنامه هديه درکنار آن، با ارسال پيامک به فرد هديه گيرنده اسمي همچنين با ارسال گلداني طبيعي برچسب دار به مقصد شرکت، هديه اين ارمغان ماندگار را به هديه گيرنده اطلاع خواهد داد. پس از کاشت درخت اين امکان به هديه دهنده و هديه گيرنده داده مي شود که در هر زمان به صورت حضوري و يا مجازي از طريق مراجعه به وب‌سايت شرکت، از درخت خود و اطلاعات ثبت شده بر تابلوي شناسنامه آن بازديد نمايند.
با اجراي اين ايده دائماً در مناسبت‌هاي تولد نوزاد، سالگردهاي تولد، ازدواج، سالگردهاي ازدواج، فارغ التحصيلي و... تا مراسم عزاداري جريان درختکاري اتفاق و اتفاق مي افتد. به بياني ديگر تولد تا مرگ هر فرد با برجا گذاشتن ده‌ها و صدها درخت همراه خواهد شد. شعار تيم کارآفرين ناما با نگرش من تو را و زميني که تو در آن زندگي مي‌کني را دوست دارم به اختصار "من تو را و زمين را دوست دارم" مي‌باشد.
اين گزارش مي‌افزايد، با اين تفکر جامع نگر، نگرش مردم از هداياي کوتاه مدت و سليقه اي به سمت هداياي ماندگار، سبز و زنده تغيير جهت مي‌دهد. براي مثال والدين مي‌توانند با سفارش کاشت درخت در روز تولد کودکشان، ساليان سال نظاره گر رشد کودکشان در کنار رشد درخت او باشند و عکس‌هاي يادگاري بگيرند. فرزندان نيز با انس با درخت تولد خود، دوستي با طبيعت را تجربه کنند.
همچنين شرکت‌ها و مؤسسات و... نيز مي‌توانند با اهدا اين هديه به پرسنل خود، افتخار مشارکت درکاشت اراضي جنگلي وسيعي را در کارنامه سبز خود داشته باشند.

باشد تا دين زيست محيطي مان را به آيندگان ادا نماييم
در مراسم عزاداري به جاي هديه کردن دسته گل هاي بزرگ، که نه براي متوفي آرامشي دارد و نه دردي از دل بازمانده دوا مي‌کند، خيلي راحت، سريع و مطمئن مي‌توان با ثبت سفارش يک يا بيشتر اصله درخت در سامانه ناما، هديه اي ماندگار براي آرامش روح متوفي و آسايش خاطر بازماندگان تدارک ديد که نه تنها براي همه سکنه کره زمين، که حتي براي پرندگان و ساير موجودات زنده نيز، پيام آور حيات خواهد بود.

چشم ها را بايد شست... جور ديگر بايد ديد...
بياييد با مراجعه به آدرس اينترنتي زير به ناما رأي بدهيم. اين يک رقابت در عرصه جهاني است. مدافع افکار خلاق و ايده‌هاي برتر کشورمان باشيم. با تشکر از شما هم‌وطن خوبم و به اميد درخشش ايران در تمام عرصه‌هاي جهاني.
https://app.reviewr.com/gsb/pitch?evtid=1305517&group=1305626&subid=1366589













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن