تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820745834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند صدور ویزای کربلا همچنان در کرمانشاه ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: کارشناس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در غرب کشور از ادامه روند صدور ویزا برای زائرین اربعین طبق اعلام مسئولین کنسولگری عراق در کرمانشاه خبر داد.
علی میعادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس آماری که از کنسولگری عراق در کرمانشاه گرفته ایم روز گذشته دو هزار ویزا صادر شده و روند صدور ویزا در حال حاضر هم ادامه دارد.
وی در خصوص بسته شدن مرزهای کشور به روی زائرین نیز گفت: تا زمانی که کنسولگری عراق روادید صادر می کند یعنی اینکه مرزها باز هستند و زائرین می توانند تردد کنند و در حال حاضر هم طبق اطلاعی که از کنسولگری عراق گرفته ایم روند صدور ویزا ادامه دارد.
میعادی درباره برخی شنیده ها در خصوص عبور بدون ویزا از مرز، گفت: تاکنون در این زمینه هیچ اطلاعیه ای صادر نشده و بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار عبور از مرز تنها با داشتن روادید امکانپذیر است.
کارشناس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در غرب کشور از مردم خواست به شایعات گوش نکرده و بدون ویزا به مرز نروند و مطمئن باشند بدون ویزا در مرز گرفتار می شوند.

خبرنگار: 3 [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

دوشنبه ، ۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.kermanshah.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن