تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820782967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محبوبيت کمتر از 50 درصد شينزو آبه نزد افکار عمومي ژاپن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۷ق.ظ)
محبوبيت کمتر از 50 درصد شينزو آبه نزد افکار عمومي ژاپن موج - نتايج نظرسنجي موسسه کيودو ژاپن نشان داد که محبوبيت شينزو آبه نزد افکار عمومي ژاپن همچنان کمتر از 50 درصد است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از رويترز، نتايج نظرسنجي آژانس خبري کيودو ژاپن نشان مي دهد که حمايت عمومي از شينزو آبه، نخست وزير ژاپن نزد افکار عمومي اين کشور افزايش يافته اما ميزان محبوبيت وي همچنان کمتر از 50 درصد است.
اخيرا و پس از تصويب قوانين امنيتي بحث برانگيز در ژاپن که به ارتش اين کشور اجازه عمليات نظامي در خارج از کشور را مي دهد، محبوبيت نخست وزير اين کشور کاهش يافت، اما؛ نظرسنجي انجام شده در اين کشور نشان دهنده بهبود شرايط محبوبيت شينزو آبه است.
حمايت عمومي از آبه در حال حاضر با افزايش 3.5 درصدي به 48.3 درصد رسيده و به نظر مي رسد، افزايش محبوبيت آبه بازتاب سخنان وي درباره تمرکز بر روي اقتصاد ژاپن است.
آبه مدعي شد قوانين امنيتي تصويب شده در ماه سپتامبر، براي حفاظت از ژاپن در برابر افزايش توانمندي هاي نظامي چين حياتي است، اما؛ مخالفان آبه معتقدند که اين تغييرات خلاف قانون اساسي ژاپن است و احتمال افزايش درگيري هاي خارجي را افزايش مي دهد.
در حال حاضر، پشتيباني از حزب ليبرال دموکرات (LDP) که آبه نماينده آن است به 36.7 درصد رسيده که بيش از سه برابر ميزان محبوبيت حزب اصلي اپوزيسيون ژاپن است. تقريبا 35.9 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجي از حزب خاصي حمايت نکرده اند که اين موضوع لزوما به معناي حمايت آنها از حزب اوپوزيسيون نيست.
با وجود بحث هاي داغ درباره قوانين امنيتي ژاپن در نظرسنجي اخير، ميزان 58 درصد از پاسخ دهندگان از تغييرات استقبال کرده و تنها 27 درصد مخالفت خود را با آن اعلام کرده اند. همچنين 57 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که ضرورتي براي عجله به منظور تجديدنظر در قانون اساسي ژاپن وجود ندارد و تنها 34 درصد از پاسخ دهندگان از تجديدنظر در قانون اساسي حمايت کرده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن