تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809810374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري دهمين کنگره سالانه ليزر پزشکي با رويکرد ارائه تازه‌هاي ليزر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۸:۳ب.ظ)
برگزاري دهمين کنگره سالانه ليزر پزشکي با رويکرد ارائه تازه‌هاي ليزر موج - دهمين کنگره سالانه ليزر پزشکي با رويکرد ارائه تازه‌هاي ليزر پزشکي از هفتم تا نهم دي به همت انجمن علمي پزشکي ليزري کشور در سالن شهيد غرضي بيمارستان ميلاد برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج؛ رضا فکرآزاد، رئيس دهمين کنگره سالانه ليزر پزشکي و رئيس انجمن علمي ليزر پزشکي، انجمن‌هاي همکار در برگزاري اين کنگره را انجمن جراحان عمومي ايران، انجمن فيزيک پزشکي ايران، انجمن فيزيوتراپي ايران، انجمن پزشکان عمومي ايران، انجمن متخصصان داخلي ايران، انجمن راديو آنکولوژي ايران، انجمن طب سوزني ايران، انجمن فوتونيک ايران، انجمن پزشکي قانوني و اخلاق پزشکي ايران، مرکز تحقيقات ليزر دندانپزشکي دانشگاه تهران، مرکز تحقيقات جهاد دانشگاهي تهران، مرکز ملي علوم و فنون ليزر ايران، مرکز تحقيقات کاربردهاي ليزر در دندانپزشکي، مرکز ملي علوم و فنون ليزر ايران و مرکز تحقيقات پوست و سلول‌هاي بنيادي عنوان کرد.
وي گفت: انجمن‌هاي پرستاري و فيزيوتراپي نيز براي نخستين بار به عنوان گروه مخاطب در اين کنگره حضور مي‌يابند. اين انجمن ها در کنگره‌هاي مختلف، مطب ها و کلينيک ها فعاليت مي‌کنند اما متاسفانه متولي آموزشي ندارند بنابراين تصميم گرفتيم اين گروه ها نيز در اين کنگره حضور يابند و در برنامه ويژه تدارک ديده شده براي پرستاران و فيزيوتراپ ها شرکت کنند.
فکرآزاد خاطر نشان کرد: در اين کنگره تاکيد داريم که به مباني فيزيکي ليزر و عوارض احتمالي که ممکن است در دراز مدت براي بيماران ايجاد شود از طريق همکاراني که در اين زمينه تجربياتي دارند، پرداخته شود.
وي گفت: علاوه بر مباحث زيبايي و پوست، ليزر قابليت ها و کارآيي هاي زياد و پيشرفته اي در بحث‌هاي تشخيصي و درماني به ويژه در زمينه تشخيص ضايعات سرطاني، کاهش و بهبود زخم‌هاي بستر، زخم‌هاي ديابتي و درد و آلام بيماران دارد.
رييس دهمين کنگره سالانه انجمن ليزر پزشکي ايران افزود: ترکيبي درماني تکنولوژي‌هاي مختلف از ديگر مباحث اين کنگره است به اين صورت که بررسي مي‌شود ليزر در همکاري با کدام گروه ها مي‌تواند کارآيي بيشتري داشته باشد که در اين زمينه مباحثي در خصوص فناوري نانو و ليزر، سلول‌هاي بنيادي و ليزر مطرح و بررسي خواهد که اين گروه ها چگونه مي‌توانند در همکاري با هم به جامعه پزشکي خدمت رساني کنند.
فکرآزاد اضافه کرد: در زمينه کاربرد ليزر در علوم دندان پزشکي، چشم پزشکي و علوم جراحي مباحثي در حوزه‌هاي تشخيص، درمان و بهبود عوارض درماني ارائه مي‌شود.
وي به برگزاري بخش‌هايي در مورد طب فيزيکي و فيزيوتراپي در اين کنگره اشاره کرد و گفت: همچنين در مورد اينکه ليزر چگونه مي‌تواند در بازسازي عصبي براي درمان افرادي که سکته‌هاي قلبي و مغزي کرده‌اند يا آسيب‌هاي نخاعي دارند و دچار مشکل در بافت عصبي هستند، کمک کند مباحثي مطرح مي‌شود.
رئيس انجمن ليزر پزشکي از برگزاري نمايشگاهي در حاشيه اين کنگره خبر داد و افزود: آخرين تجهيزات ليزر پزشکي در زمينه‌هاي مختلف طب سوزني، زيبايي، جراحي، بازتواني، درماني و ليزرهاي کم توان در اين نمايشگاه ارائه و در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرد.
فکرآزاد برگزاري کارگاه‌هاي و پنل هاي تخصصي را از ديگر برنامه‌هاي اين کنگره عنوان کرد و ادامه داد: 12 پنل در دو سالن مختلف با موضوعاتي همچون تشخيص سرطان با ليزر، فناوري و توليد سيستم‌هاي ليزري، کارگاه فتوديناميک تراپي، ليزر و لاغري و ليزر براي کاهش درد برگزار مي‌شود.
وي آخرين مهلت براي ارسال مقالات را 30 آذرماه عنوان کرد و گفت: شرکت در اين کنگره براي شرکت کنندگان بين 7 تا 13 امتياز بازآموزي دارد.
دهمين کنگره سالانه ليزر پزشکي با رويکرد ارائه تازه‌هاي ليزر پزشکي از هفتم تا نهم دي به همت انجمن علمي ليزر پزشکي در سالن شهيد غرضي بيمارستان برگزار مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن