تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820959274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم موافقت سازمان جنگل‌ها براي احداث سد شفارود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۲۰ب.ظ)
انگورج در گفت و گو با موج خبر داد: عدم موافقت سازمان جنگل‌ها براي احداث سد شفارود موج - رشت - معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري به ضرورت تحويل گزارش ارزيابي زيست محيطي سد شفارود به اداره کل منابع طبيعي استان گيلان تاکيد کرد و گفت: مجري طرح سد شفا رود بايد طرحي جامع زيست محيطي ارائه دهد.
بهزاد انگورج امروز در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار موج در حاشيه برگزاري نشست خبر در اداره کل منابع طبيعي در رشت، با اشاره به سابقه حداقل 10 ساله احداث سد شفارود، افزود: واقعيت اين است که اين سد در محل احداث داراي سابقه پاک کردن درختان يا قطع درختان قرار دارد.
وي با بيان اينکه موضوع وضعيت سد شفارود با حضور نمانيده سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري بررسي شد، اظهار کرد: از ميان گزينه‌هاي مختلف، کوتاه کردن تاج سد با هدف تأمين آب شرب و همچنين جبران کمبود آب کشاورزي عنوان شد و جمع‌بندي نظرات در دولت مطرح است.
انگورج با بيان اينکه سازمان جنگل‌ها نيز تاکنون در مورد سد شفارود موافقتي را اعلام نکرده است خاطر نشان کرد: موضوع موافقت، معطوف به ارائه گزارش ارزيابي زيست محيطي است و مادامي‌که شرکت آب منطقه‌اي و اداره کل محيط زيست استان گيلان، گزارش ارزيابي را به اداره کل منابع طبيعي استان گيلان اعلام نکنند، امکان انجام عمليات نشانه‌گذاري و قطع درخت و تحويل عرصه به آب منطقه‌اي وجود ندارد.
به گفته انگورج تاکنون تونل انحرافي سد شفارود با حدود 600 متر طول احداث شده، همچنين تاج سد در دست احداث است، درختان مسير کانال انحرافي شرق و غرب نيز در سال 92 قطع شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن