تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب «دختر شينا» در جشنواره عمار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۴ب.ظ)
کتاب «دختر شينا» در جشنواره عمار موج - تيزر سينمايي کتاب «دختر شينا» که به کارگرداني محمدباقر مفيدي‌کيا و تهيه‌کنندگي مرکز رسانه‌اي شيرازه توليد شده است، در ششمين جشنواره عمار حاضر مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، بر اساس اعلام روابط عمومي جشنواره مردمي عمار، تيزر سينمايي کتاب «دختر شينا» که به کارگرداني محمدباقر مفيدي‌کيا و تهيه‌کنندگي مرکز رسانه‌اي شيرازه توليد شده است، در ششمين دوره اين جشنواره حاضر مي‌شود.
بنابرين گزارش، اين تيزر که به منظور معرفي کتاب «دختر شينا»، شامل خاطرات زنده‌ياد قدم‌خير محمدي کنعان، تهيه شده است، گام اول توليد تصويري و همراهي سينما و هنرمندان براي معرفي کتاب و ادبيات است.
اين تيزر سينمايي که در آن، اليکا عبدالرزاقي و اميد زندگاني، برشي از کتاب را بازسازي کرده‌اند، قرار است در تلويزيون و پيش از فيلم‌هاي سينمايي در سينماهاي سراسر کشور به نمايش در آيد.
گفتني است کتاب «دختر شينا» نوشته بهناز ضرابي‌زاده، تجربه‌اي نو و موفق در روايت‌هاي زنانه از جنگ و دفاع مقدس است که تاکنون بيش از يک‌صدهزار نسخه از آن به‌فروش رفته و در طي شش ماه اخير از آثار پرفروش بازار کتاب بوده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن