تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820487772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با ترکيه بر سر مباحث حقوق بشر سازش نکنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۹:۳۶ق.ظ)
دو روزنامه نگار دستگير شده ترکيه از رهبران اروپا خواستند؛ با ترکيه بر سر مباحث حقوق بشر سازش نکنيد موج - دو روزنامه نگار برجسته ترکيه که روز پنج شنبه بعد از افشاي اطلاعات در مورد روابط سازمان اطلاعات ترکيه و داعش دستگير شدند، از اتحاديه اروپا خواستند در موارد حقوق بشر و آزادي رسانه ها با ترکيه مصالحه نکنند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، دو روزنامه نگار برجسته ترکيه اي که که بعد از انتشار اسنادي مبني بر ارسال دو کاميون سلاح از سوي سازمان اطلاعات ترکيه به نيروهاي تروريستي در سوريه دستگير شده بودند روز شنبه از رهبران اتحاديه اروپا خواستند در نشست مشترک خود با ترکيه که قرار است امروز (يکشنبه) با حضور احمد داوود اوغلو ، نخست وزير ترکيه در بروکسل برگزار شود در مورد مباحث حقوق بشر و آزادي رسانه ها با مقامات ترکيه سازش نکنند.
جان دوندار ، سردبير روزنامه جمهوريت و اردم گل خبرنگار اين روزنامه روز پنج شنبه بعد از حکم دادگاهي در ترکيه به اتهام ارتباط با گروه هاي تروريستي و فعاليت هاي جاسوسي دستگير شدند.
رهبران اتحاديه اروپا با حضور نخست وزير ترکيه امروز تفاهم پيشين در مورد اقدامات درخواستي اروپا از ترکيه در قبال پناهجويان و امتيازهاي وعده داده شده از سوي اتحاديه اروپا را بررسي خواهند کرد.
چيزي که آشکار است نياز فوري کشورهاي اروپايي براي پايان دادن به بحران پناهجويان و مصدود کردن مسيرهاي ورود پناهجويان به اين قاره است. همين امر با اولويت قرار گرفتن به عنوان خواسته اتحاديه اروپا برخي از اصول اساسي از جمله آزادي رسانه ها که کشورهاي اروپاي مدعي سردمداري آن هستند را به حاشيه خواهد کشيد.
اين رويه اي که بيشتر کشورهاي غربي براي پيش برد نيازها و اقدامات خود در مناطق مختلف جهان در پيش مي گيرند. عربستان سعودي و ترکيه از نمونه هاي بارز مواردي هستند که با وجود نقض آشکار حقوق بشر، همچنان سردمداران غربي از آنها حمايت مي کنند و در صدد افزايش روابط با اين کشورها هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن