تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815471488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۴ق.ظ)
معاون فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور: دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند موج - قم - معاون فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور با اشاره به اينکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند، گفت: مبلغان بايد در دوره تبليغ مردم را با سخنان رهبر معظم انقلاب پيش از پيش آشنا کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور در همايش بزرگ مبلغان اعزامي دهه آخر صفر که در مجتمع فرهنگي و آموزشي امامزاده سيد علي در قم برگزار شد، گفت: از جمله مسائل مهمي که پيش رو داريم، انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي است که مبلغان در بعد سياسي بايد توجه ويژه‌اي به آن داشته باشند.
وي افزود: حقيقت آن است که دشمنان طرح‌هاي خاصي براي انتخابات مجلس خبرگان رهبري دارند بنابراين بايد آگاهي‌هاي لازم را به مردم داد.
حجت‌الاسلام والمسلمين احمد شرفخاني با بيان اينکه دشمنان به دنبال اين هستند که افرادي که به ولايت فقيه اعتقاد ندارند به مجلس خبرگان رهبري راه يابند، گفت: اين افراد معتقدند ولي فقيه مانند رئيس جمهور بايد هر چند سال يک بار عوض شود و نيازي نيست رهبر دائمي باشد.
وي با اشاره به رواج اين گونه تفکرات در برخي از استان‌هاي کشور خاطرنشان کرد: دشمنان براي رسيدن به اين اهداف شوم بودجه خوبي را نيز مشخص کرده‌اند.
معاون فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور تصريح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکيد ويژه‌اي بر موضوع نفوذ دشمنان دارند که بايد ابعاد اين نفود را به مردم گوشزد کرد.
وي با اشاره به اينکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند، گفت: مبلغان بايد در دوره تبليغ مردم را با سخنان رهبر معظم انقلاب پيش از پيش آشنا کنند.
حجت‌الاسلام شرفخاني خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو درصد از موقوفات کشور مختص حوزه‌هاي علميه است که بيش از نيمي از اين موقوفات درآمدي ندارند.
وي گفت: از روزهاي نخست انقلاب تا سال 1389 بيش از 6 هزار وقف و از سال 1390 تا 1394 بيش از 9 هزار وقف صورت گرفته است که اين نشان از حضور گسترده مردم در امور خير است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن