تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820760107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری مشترک سازمان فنی حرفه‌ای و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همکاری مشترک سازمان فنی حرفه‌ای و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در راستای همکاری و تعامل با سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و آموزشی و همچنین افزایش و ارتقا توانمندی‌ها و مهارت‌های اعضا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
۱۳۹۴ جمعه ۶ آذر ساعت 08:31

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حامدعلامتی همکاری دو دستگاه فنی و حرفه‌ای و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مهارت‌آموزی نسل آینده را ضروری دانست و گفت: مهارت‌آموزی در فنی و حرفه‌ای باعث ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف می‌شود که این امر اقتصاد را رونق می‌بخشد.
وی توسعه همکاری‌ها را در این دو سازمان خواستار شد و تقویت مهارت‌های کاربردی به منظور یادگیری اصول حرفه‌ای در میان دانش‌آموزان را ضروری دانست.
در ادامه کورش پرند رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: ضرورتها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی، نظام آموزش برای ایجاد مهارتهای لازم سرمایه انسانی است و در این میان آموزشهای فنی و حرفه‌ای تلفیقی است از علم، فن و هنر و نقش بسیار مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد ایفا نموده و مضمونی توسعه‌ای دارد.
وی اظهار داشت: راهبرد مدیریتی آموزش فنی و حرفه‌ای یک محور بسیار تخصصی و فنی است و با این مدیریت می‌توان شاهد افزایش ارتباط میان صنعت و مراکز آموزشی با یکدیگر باشیم.
در این جلسه پس از بررسی ظرفیت های هر دو دستگاه مقرر گردید در قالب تفاهنامه همکاری مشترک بستر سازی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و حرفه‌ای متناسب با جنسیت اعضا انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان (برادران و خواهران) فراهم شود.
در پایان جلسه قرار شد کمیته‌ای با حضور دو سازمان فنی و حرفه‌ای و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در جهت تنظیم مفاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک اقدام شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن