تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798760936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان آموزش فني و حرفه‌اي بيش از 11 هزار نيروي قراردادي و حق‌التدريس دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۷ب.ظ)
معاون سازمان فني و حرفه‌اي؛ سازمان آموزش فني و حرفه‌اي بيش از 11 هزار نيروي قراردادي و حق‌التدريس دارد موج - خرم آباد-معاون سازمان فني و حرفه‌اي گفت: سازمان آموزش فني و حرفه‌اي پنج هزار و 700 نيروي رسمي و پيماني، پنج هزار و 500 نيروي قراردادي و شش هزار نيروي حق‌التدريس دارد.
به گزارش موج، رهام کيائي ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي لرستان که در سالن جلسات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي برگزار شد، در اظهار داشت: سازمان آموزش فني و حرفه‌اي پنج هزار و 700 نيروي رسمي و پيماني، پنج هزار و 500 نيروي قراردادي و شش هزار نيروي حق‌التدريس دارد.
وي افزود: نيروي‌هاي رسمي و پيماني احکام کارگزيني دارند و امنيت شغلي آن‌ها تا اندازه‌اي برقرار است اما قبول داريم که حقوق آن‌ها نسبت به ساير دستگاه‌ها پايين است که بيس پايين بودن آن به قبل از اجراي قانون خدمات کشوري برمي‌گردد.
معاون اداري پشتيباني سازمان فني و حرفه‌اي کشور عنوان کرد: خوشبختانه از ظرفيت قانون خدمات کشوري استفاده لازم انجام‌شده که اميدواريم بتوانيم در اجراي اين قانون خدمات کشوري، توجه ويژه‌اي نسبت به پرسنل سازمان فني و حرفه‌اي داشته باشيم.
وي بابيان اينکه کدينگ نيروهاي قراردادي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي انجام‌شده است، بيان کرد: اميدواريم بتوانيم همانند نيروي‌هاي حق‌التدريس پيگيري‌هايي در سطح استان و ملي انجام شود تا حداقل قدم‌هاي مثبتي براي تبديل وضعيت اين افراد انجام شود.
کيائي در رابطه با وضعيت مربيان حق‌التدريس آموزش فني و حرفه‌اي، گفت: پيگيري‌هايي از طريق استان‌ها، ستاد و نمايندگان مجلس انجام شد و در سال 91 قانون تبديل وضعيت يا تعيين تکليف مربيان حق‌التدريس به رسمي و پيماني مصوب مجلس شد.
وي تصريح کرد: بر‌اساس اين قانون سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور موظف شد تا چهار هزار و 876 نفر از مربيان که داراي مدرک فارغ‌التحصيلي فوق‌ديپلم و بالاتر هستند، تبديل وضعيت کند که در همان قانون اشاره‌شده آيين‌نامه اجرايي آن توسط دولت مصوب و آزمون هم گرفته شود.
معاون اداري پشتيباني سازمان فني و حرفه‌اي کشور اظهار داشت: با پيگيري‌هايي که براي تبديل وضعيت مربيان حق التديس انجام شد آيين‌نامه اجرايي در سه‌ماهه آخر سال 93 توسط هيئت دولت مصوب شد و نهايتاً خردادماه سال 94 از طريق سازمان سنجش آزمان کتبي گرفته شد.
وي با اشاره به اينکه بالا فاصله بعد از آزمون کتبي مربيان، مصاحبه استخدامي به‌صورت همزمان در 31 استان کشور انجام شد، گفت: در يک پروسه سه‌ماهه بيش از سه هزار و 800‌نفر که واجدين شرايط تبديل وضعيت بودند در آزمون شرکت کرده و مصاحبه از آن‌ها گرفته شد.
کيائي عنوان کرد: بعد از اعلام نتايج مصاحبه و نمرات کتبي که توسط سازمان سنجش مشخص شد با همکاري سازمان سنجش، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور جلساتي انجام و ضرايب مربوط به مدرک تحصيلي، سنوات و مواردي که در آيين‌نامه دولت مشخص‌شده بود در اين نمرات لحاظ شد.
وي بيان کرد: خوشبختانه بيش از 3 هزار و 459 نفر از مربياني که پرونده‌هاي آن‌ها تکميل‌شده بود به سازمان سنجش اعلام شد و سازمان سنجش قول داده تا هفته آينده نتيجه را اعلام ‌کند.
معاون اداري پشتيباني سازمان فني و حرفه‌اي کشور تصريح کرد: اميدواريم با توجه نمراتي که اين مربيان در سطح کشور داشتند بيش از 90 درصد آن‌ها قبول شوند.
وي خاطرنشان کرد: انشاالله بعد از اعلام نتيجه قبولي و تاييده گزينش سازمان فني و حرفه‌اي اقدام به صدور احکام کارگزيني مي‌کند که اميدواريم در سه‌ ماهه چهارم امسال بحث تبديل وضعيت اين مربيان نهايي شود.
کيائي خاطرنشان کرد: براي ساير افرادي که مستندات پرونده ‌آن‌ها کافي نبود قرار شد اين افراد را در دسته‌بندي‌هاي مختلف گروه‌بندي کنيم و هفته آينده جلسه‌اي با سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور گذاشته شود تا کساني که امکان انجام مصاحبه دارند از آن‌ها مصاحبه گرفته شود.
وي تصريح کرد: ما توافق کرديم که در يک مرحله‌اين پرونده‌ها را نهايي نکنيم بنابراين با سازمان سنجش و مديريت برنامه‌ريزي به اين نتيجه رسيديم که مرحله‌اي اعلام نتايج کنيم.
معاون اداري پشتيباني سازمان فني و حرفه‌اي کشور گفت: مرحله اول نتايج هفته آينده اعلام مي‌شود که البته اين بدين معني نيست که بقيه يا قبول نشدن و يا ‌پرونده‌هاي آن‌ها قابل‌بررسي نيست، بلکه پيش‌بيني کرديم همزمان به‌صورت موازي ساير پرونده‌ها را نيز بررسي کنيم.
وي در رابطه با توسعه کمي و کيفي آموزش فني و حرفه‌اي، اظهار داشت: انتظار مي‌رود توسعه کمي و کيفي آموزش فني و حرفه‌اي در استان بر مبناي نيازسنجي با رويکرد اشتغال پايدار و توجه ويژه به معيشت کارکنان به‌ويژه پرداخت به‌موقع مطالبات باشد.
کيائي افزود: علاوه بر برنامه‌ها و فعاليت‌هايي که ستاد سازمان هرساله در يک برنامه عملياتي با هماهنگي ادارات کل در استان‌ها دارد دو تا طرح ملي در سال گذشته پيگيري شد که يکي از اين آن‌ها طرح توانمندسازي روستائيان مناطق محروم و مرزي است که در جلسه شوراي عالي مصوب و خوشبختانه ‌در بودجه سال 94 در تبصره 20 رديف 4 بخشي از اعتبارات اين طرح پيش‌بيني شد.
وي گفت: بحث نيازسنجي طرح توانمندسازي روستائيان مناطق محروم و مرزي انجام‌شده که در اين راستا در جلسه اشتغال استان و برنامه‌هايي که در فرمانداري با مشارکت تمام بخشداران، شورا و دهيارهاي روستا مطرح و اين کار به خوبي در بعضي از مناطق به‌عنوان پايلوت انجام‌شده به‌طوري‌که در بعضي از جاها يک يا دو رشته در روستاها و بخش‌ها در حال اجرا است.
معاون اداري پشتيباني سازمان فني و حرفه‌اي کشور توانمندي روستائيان و جلوگيري از مهاجرت آن‌ها را از مزيت‌هاي طرح توانمندسازي روستائيان مناطق محروم و مرزي برشمرد و عنوان کرد: اجراي اين طرح سبب مي‌شود تا از مهاجرت روستائيان به شهرهاي بزرگ جلوگيري شود بنابراين توانمندسازي روستائيان مي‌تواند زمينه اشتغال آن‌ها را فراهم کند.
کيائي گفت: طرح توانمندسازي دانشجويان و فارغ‌التحصيلان دانشگاهي طرح خوب و ارزشمندي است بنابراين براي اجراي اين طرح ما نيز به‌عنوان سازمان آموزش فني و حرفه‌اي آنچه وظيفه‌داريم انجام مي‌دهيم.
وي خاطرنشان کرد: اکنون در بخش‌هاي مختلف آموزش دانشجويان در جوار دانشگاه‌ها، آموزش فارغ‌التحصيلان در جوار صنعت و کارگاه‌هاي توليدي راداريم اما اميدواريم که طرح توانمندسازي دانشجويان و فارغ‌التحصيلان دانشگاهي انجام شود.
وي اجراي آزمون‌هاي الکترونيکي را از ديگر برنامه‌هاي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي دانست و تصريح کرد: طي سال گذشته بحث هوشمند سازي گواهينامه‌ها را داشتيم که به‌صورت ملي انجام شد و اکنون استاني انجام مي‌شود.
کيائي در رابطه با اجراي آزمون‌هاي الکترونيکي، اظهار داشت: اکنون در همه استان‌ها يک کارگاه مجهز داريم که در اين زمينه نيز اعتباري پيش‌بيني‌شده تا در تعدادي از استان‌ها يک کارگاه به دو کارگاه افزايش پيدا کند که در اين راستا اعتبار لازم براي استان لرستان نيز پيش‌بيني‌شده است.
وي در رابطه با مزيت آزمون‌هاي الکترونيکي گفت: در بحث آزمون‌هاي الکترونيکي علاوه بر سرعت انجام آزمون، دقت و صرفه‌جويي در هزينه‌ها سبب از بين رفتن محدوديت زماني مي‌شود.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن